[JOB DONE] MOVERS AND PACKERS | PROFESSIONAL MOVERS | MOVERS AND PACKERS AMPANG | MOVERS AND PACKERS BANDAR MENJALARA

[JOB DONE] GOMBAK - BUKIT ANTARABANGSA

Melakukan pelbagai kerja untuk berpindah dalam waktu yang singkat amatlah menyusahkan. lebih-lebih lagi perlu melakukan membungkus barang-barang yang mudah rosak seperti pinggan kaca, akuarium kaca, pasu antik, perabot-perabot mahal sepeti kayu jati dan barang-barang elektronik seperti tv, peti sejuk, ovan dan lain-lain. Semua tu perlu dibalut dengan rapi supaya tidak ada yang tercalar atau pecah. Itu baru cerita bab membungkus sahaja, belum lagi cerita bab angkat barang, buka pasang perabot, buka pasang aircond dan bab hantar barang ke rumah baru. Walaupun semua kerja nampak senang tapi semua itu tidak semudah yang disangkakan. Semua kerja perlu dibuat dengan betul dan teliti supaya tidak mengalami kerugian disebabkan barang yang dibawa bersama akan rosak. 


Untuk mengelakkan daripada semua ini terjadi, En Suhaimi telah bertanyakan pendapat rakan-rakannya kerana kebanyakan daripada mereka pernah mengalami pengalaman berpindah. Kemudian En Suhaimi juga melihat beberapa feedback daripada facebook page tentang AM PRO MOVERS dan berasa yakin dengan company kami. En Suhaimi kemudian menghubungi AM PRO MOVERS untuk bertanyakan tentang pakej yang ditawarkan dan bersetuju dengan servis yang ditawarkan. 


AM PRO MOVERS TRANSPORTATION telah menghantar 4 orang krew yang telah dilatih dan terbaik dari pasukan professional ke rumah En Suhaimi. Segala keperluan yang diperlukan untuk membungkus juga disediakan oleh pihak AM PRO MOVERS mengikut pakej yang telah dipilih oleh En Suhaimi iaitu pekej premium. Segala-galanya telah diuruskan dengan baik sekali tanpa mempunyai sebarang masalah.

 
En Suhaimi juga kagum dengan kebolehan Am Pro Movers dan melakukan kerja bermuala dari awal sampai akhir. Beliau sangat berpuas hati kerana Team APMT kerana dapat membantu beliau dalam masalah yang dihapainya. Jadi beliau tak perlu risau lagi boleh pindah dengan senang hati tanpa kerisauan dan keraguan. En Suhaimi amat-amat mengalakkan sesiapa yang perlukan khidmat untuk membantu mereka dalam perpindahan  pilih la Am Pro Movers Transportation !!!

Terima Kasih En Suhaimi !!
Selamat Berpindah !!


Untuk anda yang ingin mendapatkan perkhidmatan dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION. Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-


"BENEFICIAL, PREFERRED, TRUSTED"

No comments:

Post a Comment