Membekalkan Kotak | Pita Pelekat | Strech Film Untuk Pindah Rumah

Membekalkan pita pelekat, kotak mover, pembalut gelembung dan pembalut palstik (strech film)

AM PRO MOVERS pakar pindah rumah anda, selain daripada mmenguruskan pindah rumah anda. Kami di AM PRO MOVERS TRANSPORTATION juga membekalkan barangan untuk kelengkapan pindah rumah dan penghantaran barang.

AM PRO MOVERS, juga akan membekalkan kelengkapan untuk perpindahan anda. Kami akan menyediakannya semasa proses pindah rumah anda. Semua kelengkapan ini juga akan didapati sekiramya anda mengambil premium dan advance package. Jika ada mengambil basic iaitu untuk proses loading dan unloading kelengkapan ini tidak akan disediakan. 

Sekiranya anda ingin pindah rumah dan tidak mengetahui cara untuk mendapatkan kelengkapan ini, kami juga ada menyediakan menghataran ke rumah anda. 


KOTAK MOVERS
Kegunaan kotak movers adalah untuk anda mengisi barangan anda seperti baju, sleuar dan selimut. Saiz kotak juga amat penting. Kotak yang kecil biasanya dalah untuk menyimpan barangan yang lebih berat. Saiz kotak yang lebih kecil akan mengurangkan risiko kerosakan barang kerana ianya lebih mudah untuk dibawa.  Setiap kotak perlulah ditanda mengikut kegunaan atau barangan. Ini akan lebih menyenangkan anda semasa di rumah baru semasa proses susun semula.

PITA PELETAK
Kegunaan pita pelekat adalah untuk menutup semua kotak yang akan gunakan. Pita pelekat yang digunakan biasaya mestilah yang berdiameter lebar untuk menutup kotak dengan lebih baik. Gunakan pita pelekat yang berkualiti tinggi untuk memastikan kotak ditutup dengan kemas dan rapi. 

PEN DAKWAT KEKAL ATAU PERMENANT MARKER
Kegunaanya adalah untuk menanda setiap kotak dan barangan. Kita perlu menggunakan pen dakwat kekal untuk memudahkan pengendalian kotak semasa proses pindah rumah. 

PEMBALUT PALSTIK MUDAH REGANG (Strech film)
Kegunaannya adalah untuk membalut barangan anda seperti kusyen, tilam, peti ais, sofa dan juga perabot.  Dengan menggunakan pembalut ini, anda juga dapat mengurangkan kesan calar dan kotor pada perabot anda. 

PEMBALUT GELEMBUNG
Keguanaan pembalut gelembung adalah sesuai untuk barangan yang mudah pecah seperti kaca. Pembalut gelembung juga boleh mengelakkan kesan calar, rosak atau berhabuk pada perabot anda. Untuk menggunakan  pembalut gelembung anda perlu memastikan perabot anda dalam keadaan kering. Ini adalah disebabkan oleh sifat pembalut gelembung yang memerangkap kelembapan yang boleh merosakkan perabota anda. 

Untuk mendapatkan sebarang perkhidmatan anda boleh menghubungi kami melalui:-