(DONE) MOVERS AND PACKERS MALAYSIA | MOVERS AND PACKERS PEJABAT | BUKA DAN PASANG MEJA MAKMAL


Dari UNIMY Putrajaya ke UNIMY Cyberjaya, untuk buka dan pasang semula meja makmal. Untuk buka dan pasang kita memerlukan tenaga mahir yang arif dan memerlukan peralatan yang lengkap. Peralatan yang lengkap amat penting untuk memudahkan segala urusan  buka dan pasang meja makmal. 

Team kami telah terpilih untuk membantu membuka meja makmal di UNIMY Putrajaya dan memasangnya semula UNIMY Cyberjaya. Segala perancang telah di atur dengan teliti untuk memudahkan segala urusan semasa kerja sedang di jalankan. 

04 December 2018
Hari pertama proses membuka meja makmal sahaja. Untuk hari pertama, kami telah menghantar 2 orang crew untuk proses membuka meja. Team Am Pro Movers telah sampai di UNIMY Putrajaya tepat jam 11 pagi. Segala kelengkapan seperti cordless and tools telah dibawa bersama bagi memudahkan segala kerja-kerja. Selain itu, bagi kerja-kerja membuka meja ini, ketepatan, fokus dan ketelitian amat penting. Kesemua meja telah dibuka perlu dilabel dan skru yang terdapat pada meja hendaklah disimpan ditempat yang betul untuk mengelakkan kehilangan. Jika terdapat satu part yang hilang atau tertinggal, ia akan merumitkan proses pemasangan nanti. Setelah kesemua meja siap di buka, meja tersebut terus dihantar ke UNIMY Cyberjaya. Kerja-kerja membuka meja mengambil masa  hampir 8 jam. 

Keadaan makmal sebelum meja di buka sepenuhnya

Antara peralatan yang telah dibuka

Antara peralatan yang telah dibuka

Antara peralatan yang telah dibuka


06 December 2018
Hari kedua iaitu hari untuk memasang semula meja makmal. Untuk hari yang kedua kami telah menghantar 3 orang crew untuk menjalankan kerja-kerja pemasangan. Ini adalah proses pemasangan akan mengambil masa yang lebih lama. Tenaga kerja mahir adalah amat penting kerana kerja pemasangan adalah lebih rumit. Team kami telah sampai tepat pada masanya di UNIMY Cyberjaya. Kerja pemasangan mengambil masa hampir 10 jam.


Proses memasang semula meja makmal di UNIMY Cyberjaya

Proses memasang meja makmal di UNIMY Cyberjaya


Namun begitu segala kerja dan cabaran semasa proses pemasangan dapat diatasi dengan sebaik mungkin. " Good Jobs Guys", kata-kata pujian dari customer untuk team AM PRO MOVERS !!!

.
.
.
.

Untuk anda yang ingin mendapatkan perkhidmatan dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION.  Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-


AM PRO MOVERS, YOUR TRUSTED MOVERS

No comments:

Post a Comment