JOB DONE: ADVANCED PACKING UNTUK LOOSE ITEMS SAHAJA | MOVERS MALAYSIA | MOVERS SELANGOR | MOVERS SHAH ALAM | MOVERS PUTRAJAYA | MOVERS CYBERJAYA | MOVERS PETALING JAYA

JOB DONE: ADVANCED PACKING UNTUK LOOSE ITEMS SAHAJA



PETALING JAYA ----> TELUK PANGLIMA GARANG


Dengan sarat mengandung anak kedua, Puan Ameira perlu menyelesaikan urusan perpindahan beliau sekeluarga memandangkan beliau hendak menyelesaikan semuanya dan selamat melahirkan cahaya mata kedua di tempat baru iaitu Teluk Panglima Garang. Beliau dan suami sangat sibuk dan untuk menguruskan kesemua barang memang memerlukan tenaga kerja yang ramai. Walaupun mempunyai pembantu rumah, tenaga kerja untuk menguruskan satu rumah pasti tidak mampu diuruskan oleh satu kudrat sahaja.

Puan Ameira dan suami bersetuju untuk menggunakan perkhidmatan Am Pro Movers memandangkan barangan loose seperti pakaian dan pinggan mangkuk sangat banyak dan perlu diuruskan dengan teliti. Bekalan makanan yang boleh dibawa akan dibawa ke rumah baru, baju pula akan diasingkan dimana terdapat pakaian yang akan dihantar ke kampung dan ada yang akan dibawa ke rumah baru. Pinggan mangkuk kaca yang perlu disimpan dengan berhati-hati bagi mengelakkan ianya pecah atau pun sumbing sepanjang perjalanan ke rumah baru. 


Puan Ameira sekeluarga mempunyai almari pakaian yang agak banyak dan pakaian yang boleh dikatakan agak banyak. Hal ini kerana beliau menjual pakaian secara online, makanya simpanan pakaian beliau sangat banyak dan perlu diuruskan dengan teliti. 


Barang-barang besar yang perlu dibawa tidaklah terlalu banyak, cuma almari, katil single, baby court, peti ais dan juga treadmill. Hal ini kerana kebanyakkan barangan sudah dibeli dan sudah sedia di rumah baru. Untuk loose items, kami menyediakan 40 Kotak dan juga 6 Shrink Wrap untuk membalut barangan beliau. selain itu, kami juga menyediakan 30 meter Bubble Wrap bagi membalut pinggan mangkuk dan peti ais beliau. Tenaga kerja yang kami berikan ialah seramai 4 orang, di mana 2 orang memang khas untuk membantu mengemas barangan dapur. dan 2 orang lagi untuk menguruskan barangan di bilik-bilik tidur.



Alhamdulillah semuanya selamat di selesaikan dan movers berakhir pada pukul 12 tengah malam di Teluk Panglima Garang. Satu pengamalan yang amat bermakna untuk team dan Puan Ameira sendiri di mana beliau dapat menyelesaikan pepindahan dalam masa yang dijanjikan. 


.
.
.
Untuk anda yang ingin mendapatkan perkhidmatan dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION.  Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-


AM PRO MOVERS, YOUR TRUSTED MOVERS

No comments:

Post a Comment