TIPS PINDAH RUMAH 6.0 | BILA DAH UPAH MOVERS, PERLU KE TUAN RUMAH MENGEMAS JUGA??? | MOVERS MALAYSIA | PINDAH RUMAH MALAYSIA |

TIPS PINDAH RUMAH 6.0

BILA DAH UPAH MOVERS, PERLU KE TUAN RUMAH MENGEMAS JUGA???


Senantiasa berlaku persoalan di dalam fikiran team kami di mana apabila mereka perlu mengemas barangan anda tetapi tidak termaktub dalam sebut harga untuk mereka membantu anda mengemas. Di sini, ingin saya jelaskan, untuk anda yang mengambil FULL PACKING sahaja yang akan boleh goyang kaki dan tidak membantu langsung dalam perpindahan anda sendiri. Team Kami akan bantu anda bagi mengemas keseluruhan barangan anda. Akan tetapi. sebagai seorang tuan rumah yang prihatin dan menjaga barangan sendiri, anda digalakkan untuk turut serta menguruskan barangan anda juga.

Bukan membantu untuk mengemas tetapi lebih kepada membantu mengarahkan barangan mana yang hendak disimpan dan barangan mana yang dibawa ke rumah baru. Saya juga ada berkongsi tips di mana tuan rumah perlu menyimpan dokumen peribadi dan barangan-barangan berharga di tempat yang sesuai dan di mana hanya tuan rumah sahaja yang tahu. Ingat, simpan barangan anda di tempat yang selamat sebelum dan selepas pindah rumah.


Tapi bagi mereka yang menggunakan pakej basic iaitu mengambil movers untuk membantu anda loading/unloading, anda sendiri perlu mengemas barangan anda sehingga selesai. Selalu berlaku salah faham dimana para pelangggan kami tidak habis mengemas ataupun menunggu kami datang untuk membantu mereka melakukan kerja-kerja perpindahan. Ada juga pelanggan yang tidak memulakan langsung proses mengemas sehinggalah kami datang untuk loading/unloading. Team kami terpaksa menunggu pelanggan kami habis mengemas dan barulah mereka akan memulakan proses pemunggahan.


Perkara-perkara seperti ini la yang akan melambatkan proses perpindahan anda. Pastikan anda siap mengemas jika anda tidak menggunakan pakej FULL PACKING ataupun pakej yang tidak memerlukan anda untuk packing. Bukan apa, ianya akan melambatkan proses perpindahan anda dan menjadikan tempoh perpindahan dari satu hari kepada mungkin lebih dari sehari atau pun ianya mungkin memakan masa sehingga pagi.

Okay sekian terima kasih.

-Luahan Hati Seorang  Movers-

.
.
Untuk anda yang ingin mendapatkan perkhidmatan dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION.  Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-

AM PRO MOVERS, YOUR TRUSTED MOVERS

No comments:

Post a Comment