[JOB DONE] MOVERS AND PACKERS PUTRAJAYA | MOVERS AND PACKERS JOHOR BAHRU | MOVERS AND PAKCERS DAMANSARA


Hai, hari ni Cik Admin nak habaq sikit pasai pengalaman Cik Admin pi buat movers. Ni kali pertama Cik Admin pi packing barang taw. Dapatlah sedikit sebanyak Cik Admin pengalaman pasai cara-cara nak packing barang. Masa Cik Admin pi buat movers tu kebetulan pulak Ampromovers pi rumah seorang Dato ni. Dato ni baik memang lah baik tapi nak pindah rumah beliau agak payah sikit. Hampa semua nak tahu dak pasai apa? Meh sini Cik Admin cerita kat hampa semua!!

Dato mempunyai masalah ketika ingin berpindah rumah. Ini kerana beliau yang sudah tua dan tidak tahu mahu bermula dari mana proses pindah rumah. Selain itu, faktor usia Dato yang sudah berumur agak menyukarkan beliau dalam melakukan kerja-kerja berat. Beliau tinggal dirumah jenis landed tiga tingkat dan ini juga salah satu sebab beliau memerlukan khidmat bantuan dari movers professional bagi dalam menyelesaikan masalah beliau. Selain itu, beliau dah tinggal kat rumah lama beliau selama 20 tahun. Team Am Pro Movers Transportation mempunyai manpower yang berpengalaman didalam menyelesaikan masalah pindah rumah.


https://www.facebook.com/apmt.com.my/
proses packing barang


Dato ingin bekerjasama dengan teams Am Pro Movers Transportation apabila beliau bertemu dengan Encik Syawwil Idham di surau dan Dato tertarik melihat cara kerja teams Am Pro Movers Transportation kerana teams Am Pro Movers Transportation bukan sahaja kerja semata-mata kerana kehidupan tetapi kerana Allah swt. Sebelum membuat perjanjian Dato telah menjemput Encik Syawwil Idham dan isteri beliau Puan Sayyidatina Norain untuk menjalinkan hubungan ukhwah. Bukan itu sahaja, Dato telah memberi syarat bahawa untuk bekerjasama dengan beliau perlulah solat 5 waktu dengan lengkap.


https://www.facebook.com/apmt.com.my/
teams ketika solat zuhur


Dato telah mengambil pakej premium dan telah membuat penambahan corrugated paper sebanyak 2 roll, stretch film 4 cotton, collatape sebanyak 40 tape, bubble wrap 8 roll, APMT boxes 140 boxes dan lorry 5 tan dan 1 tan. Am Pro Movers Transportation telah menyediakan 12 orang manpower untuk membantu didalam aktiviti perpindahan. Aktiviti proses pemindahan telah memakan masa sebanyak 7 hari.


https://www.facebook.com/apmt.com.my/
proses stretch film



https://www.facebook.com/apmt.com.my/
proses packing barang

https://www.facebook.com/apmt.com.my/
proses pasang katil


Dato amat berpuas hati terhadap servis yang telah diberikan oleh team Ampromovers malah ingin mencadangkan team Ampromovers kepada orang ramai agar menggunakan khidmat professional daripada Ampromovers. Ini kerana beliau kata team Ampromovers  amat berdedikasi didalam melakukan tugas.

https://www.facebook.com/apmt.com.my/
Dato tersenyum lebar

https://www.facebook.com/apmt.com.my/
bilik selepas dibersihkan

https://www.facebook.com/apmt.com.my/


Buat setakat ni sampai sini ja lah yang dapat Cik Admin share dengan hampa semua naa.. nanti jangan lupa naa baca cerita dan tips yang lain dari Cik Admin ok..



Untuk anda yang ingin mendapatkan perkhidmatan dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION. Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-




AM PRO MOVERS, YOUR TRUSTED MOVERS

1 comment:

  1. Best packers and movers in Malaysia for moving home and office and shifting shops also. Call us to get more information about our other services and charges.

    Packers and Movers in Malaysia
    International Movers in Malaysia
    Packers & Movers Near Me
    International relocation services

    ReplyDelete