MASA YANG SESUAI UNTUK PINDAH RUMAH | MOVERS AMPANG | MOVERS AND PACKERS ROFESIONAL AMPANG

[ MASA PINDAH RUMAH ]
.
.
Bagi Kakak-Kakak, Abang-Abang Yang Merancang Untuk Pindah Rumah. Antara Masa Yang Sesuai Untuk Pindah Rumah Adalah:
.
.
Hujung Minggu (Sabtu / Ahad)

-Antara waktu yang sesuai untuk pindah rumah adalah pada hari sabtu atau ahad. Ketika ini anda akan berada dirumah dan boleh membuat pemantauan. Jika anda mempunyai anak atau saudara mara terdekat, mereka juga boleh membantu secara gotong royong.

Hujung minggu antara sabtu dan ahad akan menjadi pilihan untuk pindah rumah. Selain dari keluar, anda boleh menggunakan menghabiskan masa bersama keluarga untuk mengemas segala barangan rumah sebelum hari pindah rumah nanti.


.
Cuti Umum (Public Holiday)

-Selain meluangkan masa bersama keluarga, pada hari cuti umum juga menjadi pilihan untuk pindah rumah. Selain balik kampung , bercuti atau berjalan anda juga boleh memililh hari pindah rumah anda pada hari cuti umum. Tetapi untuk anda yang tinggal di rumah jenis kondominium atau apartment yang mempunyai management, hari cuti umum lori tidak dibernakkan untuk memasuki kawasan kediaman. Oleh itu, terpaksalah anda pindah rumah pada hari bekerja.



-Cuti Sekolah

Selain itu, cuti sekolah juga menjadi pilihan untuk pindah rumah kerana ketika inilah anak-anak berada dirumah dan boleh membantu ibu bapa mengemas rumah.



.
-Hari Bekerja

Selain pada hari cuti juga menjadi pilihan untuk pindah rumah, terutamanya bagi mereka yang tinggal kawasan apartment dan kondominium. Ini adalah kerana terdapat halangan dari pihak pengurusan bangunan sekiranya berpindah pada hari cuti.

.
.
Untuk anda yang ingin mendapatkan perkhidmatan lori dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION. Anda boleh menghubungi seperti yang tertera di bawah:-




"BENEFICIAL, PREFERRED, TRUSTED"

No comments:

Post a Comment