(DONE) PINDAH RUMAH TANPA BERPELUH | PAKAR PINDAH RUMAH AMPANG



Baru-baru ni Tuan Abdul Rahman, 55 merancang untuk berpindah dari Pulapol Kuala Lumpur ke Rawang. Beliau akan bersara dalam tempoh yang terdekat. Untuk berpindah di dalam usia emas, beliau sudah semestinya beliau tidak mampu untuk mengangkat barang-barang yang berat dan banyak. Beliau tidak mempunyai saudara -mara yang terdekat dan anak-anaknya juga tinggal luar dari Kuala Lumpur untuk membantu proses mengangkat barang. Oleh itu, beliau memerlukan bantuan dari segi tenaga kerja untuk memudahkan perpindahan beliau.  Beliau juya memerlukan khidmat lori untuk menghantar barangan beliau ke rumah baru. Beliau juga tidak mempunyai masa yang cukup untuk mengemas barangan beliau kerana masih berkhidmat.


       Sebulan sebelum perpindahan beliau mula membuat "survey"  melalui kenalan yang pernah berpindah, facebook dan juga google. Beliau telah membuat "survey" di facebook dan juga google untuk meneliti dan memilih beberapa movers dan khidmat lori sewa yang bersesuaian dengan permintaan dan kehendak beliau. Beliau telah mengambil masa beberapa hari untuk memilih movers yang bersesuai.  Beliau mementingkan perancangan awal agar perpindahan beliau dapat berjalan dengan lacar dan tepat pada masanya. 


       Setelah meneliti beberapa movers dan lori sewa  beliau telah membuat keputusan untuk memilih AM PRO MOVERS TRANSPORTATION sebagai medium untuk perpindahan beliau. Beliau yakin dengan perkhidmatan dari pihak kami setelah melihat hasil kerja dan juga testimoni daripada pelanggang terdahulu melalui facebook https://www.facebook.com/APMTpakarPindahRumahPejabatWarehouseEvent/?ref=aymt_homepage_panel. Beliau telah melihat macam mana proses kami melindungi perabot dan barangan berharga cusromer terdahulu. Ini adalah kerana kebanyakkan barangan dan pekakas rumah beliau kebanyakkan barangan kaca. Kebanyakkan barangan beliau juga mempunyai memori  yang tersendiri semasa beliau berkhidmat. Selain itu, pemilihan AM PRO MOVERS TRANSPORTATION juga adalah galakkan daripada sahabat beliau yang juga pernah menggunakan perkhidmatan daripada AM PRO MOVERS TRANSPORTATION


       Kami telah dipilih oleh beliau kerana beliau yakin dengan perkhidmatan daripada pihak kami. Beliau telah melihat beberapa gambar hasil kerja team AM PRO MOVERS mengendalikan proses pindah rumah. Belaiu yakin dengan peralatan dan kepakaran team kami. Beliau juga percaya kami akan melindungi barangan kaca beliau dengan sebaik mungkin tanpa melibatkan sebarang kerosakan atau calar. Kami di AM PRO MOVERS TRANSPORTATION adalah pakar dalam pindah rumah. Tuan Abdul Aziz memilih kami kerana yakin boleh mengendalikan proses pindah rumah tanpa beliau perlu berbuat apa-apa. Dalam keadaan isteri beliau yang tidak sihat kami akan membantu pindah rumah beliau dengan sebaik mungkin.


       Setelah beliau menghubungi team AM PRO MOVERS TRANSPORTATION beliau telah bersetju untuk  mengambil premium package dari pihak kami. Premium package adalah pakej yang beliau tidak perlu berbuat apa-apa, dari A sampai Z kami akan siapkan proses pindah rumah beliau. Kami akan menyediakan 4 orang tenaga kerja untuk memudahkan proses pindah rumah. Beliau tidak perlu mengemas barangan beliau. Team kami  akan meletakkan ke semua barangan beliau ke dalam kotak dan setiap kotak akan di labelkan mengikut fungsi dan keguanaan. Ini adalah untuk memudahkan beliau semasa di rumah baru nanti. Semasa hari perpindahan team AM PRO MOVERS TRANSPORTATION telah sampai pada rumah beliau pada masa yang tepat. Kami mengemas kesemua peralatan dapur, mengemas pakaian dan sebagainya. Dari sekecil-kecil barang beliau telah kami kemaskan. Untuk barangan kaca dan perabot beliau kami telah menggunakan strech film untuk melindungi barang daripada sebarang kesan calar atau kerosakan semasa proses perpindahan berlaku. Selain itu, kami juga telah membersihkan rumah lama beliau setelah kesemua barangan barangan beliau diangkat. Setelah tiba di rumah baru, kami juga akan membantu beliau untuk mengemas dan menyusun atur barangan beliau beliau. Kami akan menyusun barangan beliau mengikut permintaan beliau dan juga isteri. Perpindahan beliau telah berjaya disiapkan kurang dari 24jam.