Mover Pindah Rumah | Mover Pakar Pindah Rumah Ampang | Mover Shah Alam


Pindah rumah ?? Ada pelbagai sebab kenapa kita nak berhijrah dari satu tempat ke satu tempat?
Antara sebabnya adalah di tukarkan tempat kerja atau bersara.

Baru-baru ni kami telah berjaya menyelesaikan masalah perpindahan Tn Aziz yang baru sahaja menamatkan perkhidmatan dalam sektor kerajaan. Oleh, kerana itulah beliau ingin berpindah dari kuaters yang didiaminya ke rumah beliau.

Tn Aziz telah menghubungi team APMT untuk menyelesaikan masalah pindah rumah beliau ini. Beliau ingin berpindah ke rumah baru sebelum dari tarikh persaraan beliau. Oleh itu, kami akan menyelesaikan masalah pindah rumah beliau sebaik mungkin. 

Beliau telah membuat permintaan kepada team kami untuk menghantar barangan beliau ke dua tempat yang berbeza dan juga pada hari yang berbeza. Ini adalah di sebabkan oleh masalah yang tidak dapat dielakkan. Kami amat memahami masalah beliau ini. Masalah pindah rumah akan menyebabkan kita dalam tekanan keran memikirkannya. Tambahan pula, bagi kita yang pertama kali melakukan perpindahan. Jadi kita perlu merangcannya dengan lebih teratur dan profesional. 



https://web.facebook.com/APMTpakarPindahRumahPejabatWarehouseEvent/?ref=aymt_homepage_panel


Aktiviti perpindahan memerlukan tenaga kerja yang ramai untuk mengankat barang dari rumah lama ke rumah baru. Kami amat memahami permasalah beliau. Walaupun kita mempunyai anak-anak, tetapi setiap daripda mereka mempunyai tugas dan tanggungjawab masing-masing.  Tenaga kerja yang ramai akan memudahkan proses pindah rumah anda. Jika kita mempunyai saudara-mara yang tinggal berdekatan, tidak semestinya mereka mampu menolong kita. Oleh itu, kita memerlukan satu team yang lengkap untuk memastikan proses pindah rumah adalah berjalan dengan lancar dan tenang. 


https://web.facebook.com/APMTpakarPindahRumahPejabatWarehouseEvent/?ref=aymt_homepage_panel


Team APMT mempunyai tenaga kerja yang cukup membantu proses pindah rumah beliau. Benda yang paling penting dalam mengendalikan proses pindah rumah, kami team APMT perlu betul-betul memahami akan kehendak dan keperluan beliau. Beliau memerlukan tenaga kerja untuk mengankat barang dari rumah lama ke rumah baru, beliau juga memerlukan lori sebagai medium perpindahan beliau. Selain itu, beliau juga risau akan barangan seperti peti ais, television, meja kaca dan beberapa barangan yang diperbuat daripada kaca. Oleh itu, kami memncadangkan agar beliau menggunakan "strech film" untuk melindungi barangan beliau daripada sebarang calar atau rosak. Selain itu, kami juga akan memastikan semua barangan beliau akan dihantar tepat pada masanya. 


https://web.facebook.com/APMTpakarPindahRumahPejabatWarehouseEvent/?ref=aymt_homepage_panel


Semasa hari perpindahan, team APMT telah sampai ke rumah beliau mengikut masa yang telah dijanjikan. Team telah mengangkat kesemua barangan beliau untuk di hantar ke rumah baru. Kami juga telah membalut/membungkus peralatan kaca, almari dan juga peti ais. Kami telah melakukan sebaik mungkin agar perpindahan beliau dilaksanakan dengan sebaik mungkin.


https://web.facebook.com/APMTpakarPindahRumahPejabatWarehouseEvent/?ref=aymt_homepage_panel

Akhirnya kesemua barangan beliau telah berjaya kami pindahkan ke rumah lama tanpa berlakunya sebarang kerosakan ke atas barangan beliau. Beliau sangat berpuas hati dengan perkhidmatan kami. Kami juga amat berpuas hati sekiranya kami beliau berpuas hati. Kami melihat terlakarnya riak wajah yang cukup gembira, keran proses pindah rumah beliau berja dilakukan tanpa beliau mengeluarkan setitik peluh. " GOOD JOB TEAM", demikian kata-kata beliau.