Movers & Packers| Malaysia Movers| Serik Dengan Perpindahan|

"Paling saya tak tahan ialah peti ais saya tu dah kemek di bahagian tepi!"



Rata-rata inilah masalah yang dihadapi oleh pelanggan kami dan seperti biasa kami akan dengar pelbagai jenis cerita dari mereka. Kalau ikutkan koleksi cerita pelanggan kami ni, kami boleh kelaurkan sebuah buku yang menceritakan pengalaman pelanggan kami sahaja. Yang seronok, yang risau, yang sedih, yang berhati-hati , yang jenis tak kisah dan pelbagai lagi. 

Ini adalah pengalaman pelanggan kami, Puan Laila, dalam perpindahan mereka yang lepas. Ketidakpuasan dan juga rasa sedih melihat apa yang terjadi pada barang perabot mereka membuatkan mereka betul-betul berhati-hati dalam memilih syarikat yang akan membantu mereka dalam perpindahan kedua ini. Puan Laila dan suami mula melakukan carian movers dan menghubungi setiap satu movers serta mendapatkan maklumat mengenai bagaimana  setiap movers menguruskan perabot-perabot yang besar. Dek kerana pengalaman lama terlalu pahit, Puan Laila menghabiskan banyak masa mengkaji mengenai movers terutama sekali movers Malaysia.


Dan Alhamdulillah Puan Laila menemui Am Pro Movers Transportation. Beliau menghubungi kami dan mendapatkan details daripada kami mengenai perpindahan beliau dan memahami lebih lagi tentang apa itu movers. Beliau meminta pihak kami untuk melakukan site visit ke rumah beliau dan meminta kami mengeluarkan sebut harga/quotation kepada beliau. Dalam perbincangan tersebut, beliau meminta nasihat daripada kami untuk barangan antik yang baru sahaja mereka beli dari luar negara. Mereka sangat risau mengenai perabot antik yang akan dibawa ke rumah baru. Setelah berbincang, beliau setuju untuk mengambil pakej Insurans bagi perabot antik beliau. Beliau sangat berbpuas hati dan berasa tenang dengan pakej Insurans yang Am Pro Movers tawarkan.


Pada hari kejadian, beliau sangat berpuas hati dengan hasil kerja yang team movers kami lakukan dan berasa sungguh gembira dengan servis yang diberikan. Puan Laila juga rajin belanja team kami makan dan minum. Minum pagi, makan tengah hari dan juga petang. Kami tidak pula diminta dilayan sedemikian rupa, tapi kata Puan Laila dia suka memasak dan memberi orang makan. Alhamdulillah urusan perpindahan beliau sangat mudah dan terasa sangat sempurna perjalanannya.

Pada jam 11 malam, semuanya telah selesai dan barang-barang di rumah baru siap disusun. Alhamdulillah team movers kami dapat menyelesaikan satu lagi masalah pelanggan kami dalam urusan perpindahan mereka. Kami dari Am Pro Movers juga berasa sangat puas hati kerana kami dapat turut serta dalam urusan perpindahan pelanggan kami.


Anda mahukan yang terbaik dalam aktiviti perpindahan anda❓❓❓

Kami di AM PRO MOVERS sedia membantu anda dalam menyelesaikan masalah pindah randah anda..

Your MOVERS, LOGISTICS, HOLISTIC Centre

Informasi lanjut maklumat perpindahan anda🚚🚚🚚❓❓❓

Sebut harga PERCUMAπŸ“‹πŸ“‹πŸ“‹

Whatsapp:

Instagram:

Facebook:

Website:


AM PRO MOVERS, YOUR TRUSTED MOVERS

No comments:

Post a Comment