GPS TRACKER | LORI | KENAPA PERLU RISAU | AM PRO MOVERS ADA JAWAPANNYA |

"Janji Nak Sampai Rumah Customer Pukul 11 Pagi. Sekarang Dah Pukul 12.30 Tengah Hari. Korang Dekat Mana Sebenarnya?"


Ni dialog zaman dulu-dulu kak, abang. Pernah terjadi tak pada anda yang menunggu dimana lori sewa yang akan tiba di rumah anda? Pernah ada kerisauan pada lori yang membawa barangan anda ke rumah baru tetapi masih belum kunjung tiba? Mesti anda dalam keadaan resah gelisah kan? Yelaa barang yang dibawa di dalam lori itu mungkin barangan perabot yang mahal harganya atau pun barangan elektrik seperti peti ais dan mesin basuh.

Zaman la ni, kita pakai kemudahan teknologi sedia ada. Hati kami senang, pelanggan kami pun gembira. Am Pro Movers sedia maklum dengan per masalahan seperti ini. Kami memahami perasaan customer kami dan dalam masa yang sama kami juga mahukan yang terbaik dalam servis kami.



Sistem GPS Tracker merupakan satu jenis peranti atau device yang dipasang kepada sesebuah kenderaan seperti kereta, bas dan sebaginya. Fungsi GPS Tracker untuk kereta, bas, lori, motosikal dan sebagainya adalah untuk seseorang individu untuk mendapat lokasi yang tepat bagi kenderaan tersebut pada setiap masa. Maklumat lokasi tersebut akan dipaparkan pada sebuah peta atau carta untuk mengetahui lokasi aset (lori) yang sedang dikesan tersebut.





Dengan adanya alat ini, APMT boleh melaporkan kepada anda pada setiap masa. Jadi anda tidak perlu risau lagi untuk menunggu dan juga berasa gelisah. 

Haaa ada yang yang masih belum clear ka? Akak-akak atau abang-abang yang ada tanda tanya atau persoalan, jangan segan, jangan silu boleh kemukan kepada kami. Boleh tanya kami, InsyaAllah kami cuba sehabus baik untuk bantu.

Untuk anda yang ingin mendapatkan perkhidmatan dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION.  Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-


AM PRO MOVERS, YOUR TRUSTED MOVERS

No comments:

Post a Comment