QUOTATION PERCUMA PINDAH RUMAH | SITE VISIT PERCUMA PINDAH OFFICE | PINDAH RUMAH | PINDAH OFFICE | MOVERS MALAYSIA

SITE VISIT  PERCUMA!




"Boleh datang untuk buat site visit ke? Saya tak tahu nak anggar lori berapa tan yang nak pakai."



Haaa selalu customer kami akan bagi ayat macam ni bagi memudahkan urusan perpindahan mereka. 
Ada yang akan tanya kalau untuk site visit perlu bayar ke? 

Jawapan kami ialah, ianya PERCUMA untuk area Klang Valley.

APMT faham ada customer kami yang buntu untuk perpindahan mereka mungkin kerana ianya adalah kali pertama mereka berpindah. Ada yang tidak tahu untuk memulakan mengemas rumah, ada yang tidak tahu barangan mana yang harus di-packing dahulu, ada juga yang tidak tahu bagaimana untuk mengurusakan perabot dan sebagainya. 

Haa disini lah AM PRO MOVERS datang sebagai wira yang menyelamatkan kucar-kacir yang melanda customer kami. Kami akan ke rumah customer kami dan akan melihat dan menilai barangan yang perlu dibawa ke rumah baru. Perabot mana yang hendak dibawa, yang perlu dibuka dan dipasang, barangan mana yang perlu dibawa dan di masukkan ke dalam kotak, barangan kaca yang hendak dibawa, barangan elektrik dan segalanya. 

Selalunya kami akan meminta customer untuk mengisi satu form bilamana customer kami menghubungi kami melaui whatsapp. Form itu bagi menentukan jenis rumah, jarak dari rumah lama ke rumah baru, perabot yang hendak dibuka pasang dan sebagainya.








Pada masa yang sama, semasa site visit kami akan melakukan penilaian yang lebih teliti dan akan menasihati customer kami untuk proses perpindahan mereka. 

Kenapa nak pening-pening lagi untuk perpindahan anda. Kami di
Am Pro Movers sedia membantu anda.
.
.

No comments:

Post a Comment