CALL CALL LORI SEWA, TERUS KENA BLOCKK!!

HILANG SABAR DAN MARAH GARA-GARA LORI SEWA!


Siapa yang pernah mengalami masalah Lori Sewa tak dapat datang masa hari pemindahan pasti akan terasa sakit hati yang sangat mendalam dan mungkin juga memori itu menjadi satu titik hitam kepada rasa benci terhadap perkhidmatan/servis pindah rumah.

Begitulah yang terjadi kepada Encik Burhan yang serik dengan pemindahan. Kira-kira 4 tahun lepas ketika Encik Burhan telah diarah berpindah dari Putrajaya ke Johor kerana amanah kerjanya sebagai seorang Doktor di Hospital Kerajaan. Beliau menghubungi Lori Sewa untuk mendapatkan perkhidmatan memindahkan Almari, Sofa, Mesin Basuh dan Peti Sejuk. Barang-barang lain sudah dihantar terlebih dahulu oleh isterinya. Almari dan Sofa yang dibeli dari luar negara perlu penilitian dan kelengkapan yang betul untuk memindahkannya. Barang-barang itu merupakan kesayangan Encik Burhan sendiri, dibeli dari hasil titik peluhnya.

Lori Sewa yang dihubungi sejak 2 minggu sebelum pemindahan menjanjikan perkhidmatan mereka pada tarikh yang diminta oleh Encik Burhan.

Pada hari kejadian........
Encik Burhan cuba menghubungi Lori Sewa dan kerana perjalanan yang memakan masa perlu bergerak pagi. Sudah 11 kali call tapi tak dapat! Panas hati. Deposit dah bayar tapi tak datang!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Aku tak nak percaya Lori Sewa sampai bila-bila!"

Takdir sekali lagi menggerakkan Encik Burhan untuk berpindah atas urusan kerja. Kali ini Encik Burhan lebih bijak, dia membuat research untuk mendapatkan Lori Sewa tapi dalam pembacaannya dia jadi "wowww" bila mengetahu yang Pindah Rumah ni lebih dari Lori Sewa! Disitu dia terjodoh pula dengan AM PRO MOVERS TRANSPORTATION. Beliau terus menghubungi pihak kami untuk mendapatkan pencerahan dan nasihat untuk urusan pemindahan.

"Baruuuuu la pahammmm".........

Pindah Rumah atau Movers ni more than Lori Sewa. Movers ni la yang akan wrapping, dismantle, packing, tagging dan sebagainya. So pencerahan dah sampai kepada Encik Burhan dan dia lebih yakin selepas melihat review dari pelanggan AM PRO MOVERS yang rata-ratanya berpuas hati dengan perkhidmatan kami.


Review dari customer Am Pro Movers


Alhamdulillah pada hari pemindahan, pihak AM PRO MOVERS telah memberi hasil kerja yang sangat memuaskan hati beliau dan tiada setitik peluh pun yang dikeluarkan oleh Encik Burhan sepanjang pemindahan tersebut.

Pemindahan kedua ini, Encik Burhan perlu memindahkan hampir kesemua perabot termasuk juga Peti Sejuk, Mesin Basuh dan 3 unit Katil. Oleh kerana beliau perlu melapor secepat mungkin di tempat kerja barunya, beliau mengambil pakej PREMIUM dengan AM PRO MOVERS. Di mana, beliau tidak perlu langsung mengotorkan tangan dan mengeluarkan peluh. Beliau hanya memerhati dan memantau team kami melaksanakan kerja pemindahan rumah beliau. Agak janggal untuk beliau sebab hanya duduk dan memantau. Tidak seperti pemindahan sebelum ini.

Wrapping Perabot

Peti Ais

Mesin Basuh

Dari air muka Encik Burhan, terpancar kepuasan dengan keputusan beliau memilih Movers dan bukan Lori Sewa. Hasil pembacaan dan pencarian di Mr. Google membuahkan hasil. Alhamdulillah kami dapat menyelesaikan masalah beliau. Anda juga boleh jadi seperti Encik Burhan. Buatlah pilihan yang lebih bijak!! AM PRO MOVERS TRANSPORTATION.

Jadi, kenapa nak tunggu lagi? Masih ragu-ragu?

Anda boleh hubungi pihak kami untuk sebarang kemusykilan dan mungkin kami dapat selesaikan benak yang melanda Anda-Anda yang hendak Berpindah Rumah tu.