CHECKLIST LORI | AM PRO MOVERS | TERBAIK UNTUK CUSTOMER |

"MOVERS HARI-HARI, LORI TU CHECK KE TAK?"

.
.

Haaa persoalannya check ke tak lori tu? Nak bawa barang customer banyak. Nanti barang tak dapat sampai rumah customer dek sangkut tepi jalan. Kalau berhenti tapi jalan takpe la lagi, kalau lori kena angkut dengan JPJ sebab tidak mengikut spesifikasi. Dah jadi satu hal lagi.. Sedih kan??

.
.
Lambat la sampai rumah customer macam tu. Barang perpindahan customer tergendala macam tu sahaja. Masa pun terpaksa ditambah dan proses perpindahan menjadi makin panjang dan memenatkan. Mula la customer akan complaint dan sebagainya.

Di APMT, lori akan diselenggara dan check setiap hari. Semua pemandu lori dikehendaki untuk memeriksa lori sebelum bergerak ke tempat yang dituju. Hal ini adalah bagi menjamin keselamatan pemandu dan juga barangan perpindahan customer yang dibawa.

Setiap hari, ianya menjadi rutin team kami untuk memeriksa keadaan lori dan memastikan lori dalam keadaan yang elok dan selamat. Di bawah ini adalah contoh checklist APMT.



Tiada apa yang lebih membahagikan selain daripada sebuah perpindahan yang tenang dan selamat. Barang-barang di rumah lama dapat dibawa ke rumah baru dan digunakan semula seperti sedia kala. Perpindahan juga akan menjadi lebih seronok bilamana team yang datang adalah team yang profesional dan mempunyai kelengkapan yang lengkap serta mengikut S.O.P.




Kenapa bimbang dan ragu-ragu dengan perpindahan anda kali ini? APMT sedia membantu dan memberikan pengalaman menarik untuk perpindahan anda.
.
.

Untuk anda yang ingin mendapatkan perkhidmatan dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION.  Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-

AM PRO MOVERS, YOUR TRUSTED MOVERS

No comments:

Post a Comment