JOB DONE | PINDAH RUMAH TUAN RUMAH YANG BERADA DI TANAH ARAB

[ JOB DONE ]

PINDAH RUMAH TUAN RUMAH YANG BERADA DI TANAH ARAB


Terima Kasih Kami Ucapkan Kepada Tuan Irwan yang memberi Kesempatan Kepada AM PRO MOVERS untuk Turut Serta Dalam Proses Perpindahan Beliau. Perpindahan yang mengambil masa 2 hari atas permintaan Tuan Irwan sendiri di mana beliau memerlukan masa untuk gerak sekali dengan team kami ke rumah kampungnya di Johor. 

Tuan Irwan yang tinggal di tanah Arab menghubungi kami bagi membantu beliau memindahkan barang di rumah lama ke rumah beliau yang di kampung. Alhamdulillah team kami juga memuji sikap baik Tuan Irwan sekeluarga yang begitu baik melayan team kami yang sedang bertungkus-lumus mengemas rumah beliau. Oleh kerana pakej yang diambil oleh Tuan Irwan ialah pakej Advanced, team kami hanya membantu untuk mengemas dan packing di rumah lama sahaja. Manakala di rumah baru pula, kami hanya bantu menurunkan semua barang dan memasang semula barangan yang dibuka. 



Tuan Irwan memilih pakej ini kerana beliau tidak mahu membuka sebahagian barang yang sudah siap di packing/ yang ada di dalam kotak. Hal ini kerana beliau perlu balik semula ke Tanah Arab dan barang-barang yang sedia ada akan ditinggalkan di rumahnya di kampung. 

Alhamdulillah Kami Bekerjasama dengan Baik. Tuan Irwan Juga Seorang Yang Sangat Baik dan Mudah Bekerjasama. Crew kami juga banyak bercerita mengenai beliau. Alhamdulillah walaupun ada sedikit halangan tapi semuanya dipermudahkan. InsyaAllah ada rezeki kita berjumpa lagi.
.
.
Anda mahukan yang terbaik dalam aktiviti perpindahan anda
Kami di AM PRO MOVERS sedia membantu anda dalam menyelesaikan masalah pindah randah anda.
.
.
Untuk anda yang ingin mendapatkan perkhidmatan dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION.  Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-


AM PRO MOVERS, YOUR TRUSTED MOVERS

No comments:

Post a Comment