[JOB DONE] MOVERS AND PACKERS AMPANG | MOVERS AND PACKERS MALAYSIA | MOVERS AND PACKERS

Harini "Hakak Movers" nak share cerita pertama kali pergi rumah Datuk. Besar ya amat rumahnya dan barangnya pun banyak terkata. Rumah 3 tingkat terletak di Damansara Perdana Rafflesia rumah yang sangat cantik dan besar. Bayangkan rumah Datuk ini besar dia dan perabut yang besar juga mahal. Macam mana nak kemas barang di setiap tingkat rumah bayangkan ada 3 tingkat dan berapa bilik semuanya. Bukan mudah nak mengemas rumah yang bertingkat-tingkat dan barang kecil yang banyak.


Datuk Kadir bekas peguam jenayah perang. Memiliki sebuah rumah yang sangat besar. Perabot kebanyakkannya kayu jati dan mahal. Barang yang terlalu banyak dan besar semuanya. Jadi Datuk Kadir yang ingin berpindah ke negeri sembilan beliau membeli sebuah rumah disana. Jadi tiba masa beliau untuk berhijrah ke negeri sembilan  Jadi, untuk menyelesaikan masalah  Isteri kepada beliau yang mencari di laman sosial. Dan Am Pro Movers la jawapannya. Movers and Packers Ampang yang menyediakan pakej yang berbaloi dan menarik



Perabot barangan rumah beliau kebanyakkan mewah dan beliau memilih pakej premium. Kami menghantar 6 orang dari pasukan proffesional "Movers and Packers Cyberjaya". Kami melakukan tugas seperti yang diarahkan ia mengambil masa hanya 3 hari sahaja. Mengikut jangkaan 5 hari tetapi team "Movers and Packers Kuala Lumpur" boleh menyiapkan dalam masa 3 hari sahaja.





Beliau juga mengambil pakej "Cleaning" selesai sahaja barang dirumah lama ke rumah baru beliau. Kami menyediakan kesemua team "movers and packers Shah Alam" untuk proses "cleaning" dirumah lamanya. seramai 12 orang.



Beliau kagum dan berpuas hati dengan servis perkhidmatan yang Am Pro Movers Transportation sediakan. Beliau percaya dan yakin dengan perkhidmatan kami tawarkan.

Untuk anda yang ingin mendapatkan perkhidmatan dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION. Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-


AM PRO MOVERS, YOUR TRUSTED MOVERS

No comments:

Post a Comment