[JOB DONE] MOVERS AND PACKERS AMPANG | MOVERS AND PACKERS MALAYSIA | MOVERS AND PACKERS |

Siapa yang tak pernah mengalami rumah yang agak susah. Terlalu banyak perabut dan barang kecil seperti frame gambar, hadiah-hadiah dan sebagainya. Rumah sederhana tetapi nak mengemas nak baju-baju, pinggan mangkuk dan sebagainya. Ada masa boleh buat ada yang tak ada masa langsung. Jadi apa boleh buat nak ? nak pindah rumah baru dah satu hal nak packing barang-barang, nak bawa katil, almari, mesin basuh yang besar-besar tu bukan perkara yang mudah.



Mrs Wong beliau seorang yang sibuk beliau sering ke luar negara kerana suaminya bekerja disana. Beliau yang ingin berpindah dah ke rumah baru yang dibeli oleh suaminya bersama anaknya di Mont Kiara. Mrs Wong kesuntukkan masa jadi beliau mencari Movers and Packers yang boleh membantu beliau. Mrs Wong mengenal kami Movers and Packers Ampang dari kawannya yang pernah menggunakan kami.



Beliau menghubungi kami untuk mendapatkan perkhidmatan yang kami tawarkan dan beliau bersetuju beliau memilih pakej advanced and wrapping. Kami di Amm Pro Movers menghantar 4 orang dari pasukan proffesional Movers and Packers Malaysia untuk membantu Mrs Wong. Peprindahan Mrs Wong mengambil masa 2 hari kerana 1 hari untuk packing dan 1 hari untuk moving.



Kami Movers and Packers Selangor gembira melihat kepuasan hati Mrs Wong. Beliau berpuas hati dan kagum dengan kerjasama dan kepantasan Movers and Packers Ampang dalam melakukan tugas. Beliau akan panggil kami lagi untuk perpindahan beliau seterusnya di Pahang !!!

Terima Kasih Mrs Wong !
Selamat Berpindah !!

Untuk anda yang ingin mendapatkan perkhidmatan dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION. Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-


"BENEFICIAL, PREFERRED, TRUSTED"

No comments:

Post a Comment