[JOB DONE] MOVERS AND PACKERS AMPANG | MOVERS AND PACKERS MALAYSIA | MOVERS AND PACKERS SELANGOR | MOVERS AND PACKERS

Akhir tahun banyak event-event yang akan diadakan di serata malaysia. Barang besar dan banyak juga berat nak angkut kesana kesini. Dengan kekuatan orang yang tak mencukupi ada yang kesemuanya perempuan dan sebilangannya lelaki tetapi satu dua orang sahaja. Kenderaan juga memainkan peranan ada yang lorinya penuh dan juga yang perlu mencari lori untuk disewakan termasuk la pemandu.



Aura Light salah satu yang terlibat dalam salah satu event di MITEC Kuala Lumpur. Nama pengasas Miss Wei Wei menghubungi kami untuk membantu beliau dalam menghantar barang ke Mitec salah satu event yang bakal diadakan disana pada hari sabtu. Aura Light barang-barang miliknya kebanyakkan kotak-kotak dan beberapa guni. pekerjanya juga tak cukup tangan. Jadi Aura Light memerlukan bantuan dari segi manpower dan lori.

Bgai menyelesaikan masalah ini Miss Wei Wei memilih Movers and Packers Ampang. Antara sebab memilih Movers and packers Malaysia dekat dan mudah juga harga berpatutan. Dari segi feedback rata-rata semuanya positif dan best. Jadi Miss Wei Wei memilih kami Movers and Packers Selangor.


Kami di Am Pro Movers berbesar hati dan kami ingin membantu Aura Light. Kami menghantar 2 orang dari pasukan proffesional Movers And Packers Malaysia  untuk membantu beliau. Mengambil masa 2 jam sahaja selepas tu mereka bergerak ke Mitec Kuala Lumpur. Setiba disana hanya mengambil masa sekitar 2 jam juga.



Aura Light bangga dengan kerjasama diberikan dan kepantasan Team Movers and Packers Malaysia dalam menyelesaikan tugasnya. Kerja yang mantap dan terbaik hasilnya. Beliau mencadangkan sesiapa yang nak berpindah hubungi kami dengan segera. 

Terima Kasih Aura Light !!!

No comments:

Post a Comment