[JOB DONE] MOVERS AND PACKERS | MOVERS AND PACKERS AMPANG | MOVERS AND PACKERS SELANGOR

Alhamdulilah, kali ini Am Pro Movers Transportation berbesar hati kerana kali ini salah satu milik syarikat selebriti yang terkenal dalam drama yang popular di televisyen memilih kami sebagai platform untuk proses pemindahan barang mereka ke salah satu tempat di Johor Bharu. Selebriti itu adalah Nadiyah Sahab dan Ben Ali Founders of Absolute Chocolate.

kali ini mereka mewakilkan pekerja mereka dalam proses pemindahan. Kebanyakkan barang ini adalah barang seperti rak besi, kotak-kotak, tong-tong, banting, led meja dan kerusi. kebanyakkannya barang event. Jadi disebabkan terlalu banyak barang mereka perlukan lori dan bberapa orang untuk membantu dalam pemindahan barang ini.


Am Pro Movers menghantar 3 orang dari pasukan proffesional Movers and Packers Kuala Lumpur untuk membantu Absolut Chocolate, Setiba pasukan kami sampai bermula mkisi membantu dan proses ini mengambil masa 3 jam sahaja. Mereka memilih pakej basic sahaja dan kebanyakkan barangnya tak memerlukan wrapping. Selesai sahaja pasukan proffesional Movers and Packers Malaysia untuk masukkan barang dalam lori mereka terus ke johor bharu untuk menghantar.



Dengan kecekapan dan kepantasan pasukan proffesional Movers and Packers Ampang pihak Absolut Cholocate kagum dan berpuas hari dengan layanan dan perkhifmatan yang diberikan. Mereka mencadangkan sesiapa yang hendak berpindah tetapi tak tahu atau tak pasti lagi boleh cari Am Pro Movers Transportation.

Untuk anda yang ingin mendapatkan perkhidmatan dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION. Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-


AM PRO MOVERS, YOUR TRUSTED MOVERS


No comments:

Post a Comment