[JOB DONE] MOVERS AND PACKERS AMPANG | MOVERS AND PACKERS SELANGOR | MOVERS AND PACKERS MALAYSIA | MOVERS AND PACKERS

Amm Pro Movers dapat panggilan dari surau yang berhampiran dengan pejabat Amm Pro Movers. Pihak surau memerlukan bantuan dari Amm Pro Movers untuk memindah dan mengangkat barang dari surau lain ke surau berhampiran pejabat. Movers and Packers pertama kali melakukan kerja amal untuk surau. Barang yang dipindahkan itu adalah atap untuk surau.


Pihak surau memerlukan beberapa orang untuk membantu atas sebab kekurangan orang untuk membantu. Movers and Packers datang untuk membantu pihak surau. Amm Pro Movers menghantar 3 orang dari pasukan proffesional Movers and Packers Malaysia untuk membantu jemaah surau. Kami melakukan kerja perpindahan mengangkat atap. Kerja ini mengambil masa 2 jam sahaja.


Movers and Packers Selangor berbesar hati dapat membantu pihak surau dalam melakukan tugas demi kebaikan semua orang. Pihak Surau juga berpuas hati dengan layanan dan perkhidmatan yang diberikan oleh Movers and Packers Ampang. Pihak surau kagum dengan kerjasama yang diberikan oleh Movers and Packers Selangor. Kami di Amm Pro Movers berbangga dapat melakukan kebaikan untuk semua orang.


Untuk anda yang ingin mendapatkan perkhidmatan dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION. Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-


"BENEFICIAL, PREFERRED, TRUSTED"

No comments:

Post a Comment