(JOB DONE) BERSARA DAN INGIN PINDAH RUMAH | MOVERS AND PACKERS AMPANG | MOVERS AND PACKERS SELANGOR | MOVERS AND PACKERS KUALA LUMPUR | MOVERS AND PACKERS MALAYSIA


Tuan Polis ingin berpindah rumah disebabkan beliau ingin bersara daripada jawatan beliau sebagai seorang pegawai polis. Disebabkan faktor usia beliau yang agak berusia ini agak menyukarkan beliau untuk mengangkat barang yang berat. Selain itu, kekangan masa beliau yang sibuk dengan kerja menyebabkan beliau memerlukan khidmat bantuan servis dari movers. Jenis rumah beliau ialah jenis apartment. Walaupun jenis rumah beliau agak sukar untuk mengangkat barang kerana ruang yang kecil dan menggunakan lif yang terhad tetapi Am Pro Movers Transportation masih boleh menjalankan tugas mengikut masa yang telah ditetapkan.

Tuan polis telah memilih team Am Pro Movers Transportation melalui anak beliau yang telah melihat posting Am Pro Movers di Facebook. Anak beliau melihat positive feedback daripada pelanggan kami yang terdahulu membuatkan anak beliau recommend kan team Am Pro Movers kepada ayah beliau dalam membantu proses pemindahan barang dilakukan.


Proses packing beliau dilakukan oleh team Am Pro Movers pada hari pertama. Pada hari tersebut team Am Pro Movers mengemas dan membalut barang-barang yang hendak di bawa kerumah baru. 

Proses pemindahan rumah Tuan Polis, beliau telah mengambil advance package. Beliau telah mengambil pakej buka pasang almari dan premium packing untuk barang-barang besar seperti alamari besar beliau bagi mengelakkan berlakunya kerosakan terhadap almari kesayangan isteri beliau.

Seperti biasa sebelum berlakunya proses pemindahan barang beliau, team Am Pro Movers pakar pindah rumah anda telah menyediakan pelbagai kemudahan seperti strech film untuk membalut barang-barang beliau agar memastikan barang-barang beliau dalam keadaan selamat dan tidak rosak.

https://www.facebook.com/apmt.com.my/

Semasa berlakunya proses pemindahan barang di rumah Tuan Polis, Am Pro Movers telah menghantar 4 orang kru termasuk pemandu lori. Pada kali ini, bos dan puan Am Pro Movers juga turut serta dalam proses pemindahan bagi melihat kelancaran proses pemindahan Tuan Polis. Rumah Tuan Polis di Seremban adalah jenis landed dan ia memudahkan di dalam proses penurunan barang. Dalam masa dua hari team Am Pro Movers dapat menyiapkan proses pindah rumah Tuan Polis dar Keramat ke Seremban.


https://www.facebook.com/apmt.com.my/
proses stretch film almari




https://www.facebook.com/apmt.com.my/
proses corrugated paper almari

Tuan Polis amat berpuas hati dengan hasil kerja daripada team kami. Beliau ingin recommend team kami kepada rakan-rakan beliau yang ingin memerlukan khidmat servis movers. Ini kerana beliau mengatakan team kami mempunyai tahap kesopanan yang tinggi dan melakukan kerja denga  pantas dan teratur. Selain itu, beliau memuji keramahan bos dan puan Am Pro Movers sendiri yang sanggup turun padang bagi ingin memastikan proses pemindahan berjalan lancar.


https://www.facebook.com/apmt.com.my/
Tuan Zainal berpuas hati terhadap servis yang diberi
Untuk anda yang ingin mendapatkan perkhidmatan dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION. Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-





AM PRO MOVERS, YOUR TRUSTED MOVERS

No comments:

Post a Comment