(JOB DONE) MOVERS AND PACKERS AMPANG | PINDAH BARANG GOYANG KAKI AMPANG | TAK PERLU SAKIT KEPALA UNTUK PINDAH BARANG SELANGOR


Tunku Kamarudin ingin membuat renovation rumah. Disebabkan faktor usia beliau yang agak berumur dan kesibukan beliau sebagai seorang pegawai bank, beliau memerlukan khidmat bantuan dari Am Pro Movers pakar pemindahan barang. Jenis rumah beliau ialah jenis teres dan ini akan lebih memudahkan proses pemindahan barang dilakukan. Ini kerana rumah yang jenis landed lebih mudah berbanding dengan rumah seperti apartment kerana rumah apartment akan menyukarkan team didalam proses mengangkat barang seperti ruang lift kecil.

Tunku Kamarudin telah memilih team Am Pro Movers bagi membantu beliau dalam melakukan proses pemindahan barang apabila melihat posting Am Pro Movers di Facebook. Dengan melihat feedback dari pelanggan yang sebelumnya yang memberi positif feedback terhadap team kami, ini membuatkan beliau lebih yakin untuk memilih kami dalam membantu beliau dalam proses pemindahan barang.

Buat sementara waktu bagi proses renovation dilakukan di rumah Tunku Kamarudin, beliau telah menyewa sebuah rumah untuk menempatkan barang-barang beliau seperti piano, TV plasma 62 inch, dan barang-barang antik.

Seminggu sebelum dari waktu pindah barang dilakukan, team kami telah menghantar kotak, tape dan gunting untuk Tunku Kamarudin bagi memudahkan beliau dalam melakukan penyusunan barang-barang yang kecil.

Pemindahan rumah Tunku Kamarudin, beliau hanya mengambil package loading dan unloading sahaja. Tetapi beliau telah mengambil pakej tambahan seperti buka pasang almari dan premium wrapping untuk barang-barang besar dan berharga seperti sofa, piano, almari dan barang-barang antik beliau bagi mengelakkan dari berlakunya kerosakan kerana barang-barang tersebut merupakan barang yang mahal.

https://www.facebook.com/apmt.com.my/?ref=br_rs
proses pemindahan sedang dilakukan

Seperti biasa sebelum berlakunya proses pemindahan barang beliau, team Am Pro Movers pakar pindah rumah anda telah menyediakan pelbagai kemudahan seperti strech film untuk membalut barang-barang beliau agar memastikan barang-barang beliau dalam keadaan selamat dan tidak rosak. Selain itu, team kami juga telah menginsuranskan barang-barang berharga beliau seperti piano, TV plasma, almari antik dan lukisan beliau bagi mengelak berlakunya risiko kerosakan terhadap barang tersebut.
https://www.facebook.com/apmt.com.my/?ref=br_rs
proses strech film piano

https://www.facebook.com/apmt.com.my/?ref=bookmarks
sinki yang telah dibalut


Semasa proses pemindahan barang dari rumah Tunku Kamarudin, team Am Pro Movers telah menghantar 6 orang kru bagi melancarkan proses pindah rumah dengan efficient dan on time.
Dalam masa kurang daripada sehari team Am Pro Movers pakar pindah rumah anda dapat menyelesaikan masalah yang dihadapi oleh Tunku Kamarudin. Beliau amat berpuas hati dengan hasil kerja daripada team kami.

https://www.facebook.com/apmt.com.my/?ref=br_rs

Tunku Kamarudin berpuas hati dengan servis Am Pro Movers


Untuk anda yang ingin mendapatkan perkhidmatan dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION.  Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-




No comments:

Post a Comment