[JOB DONE] MOVERS AND PACKERS MALAYSIA | MOVERS AND PACKERS SELANGOR | MOVERS AND PACKERS AMPANG | MOVERS AND PACKERS KUALA LUMPUR

Encik Masri ingin berpindah rumah tetapi beliau tidak mempunyai masa yang cukup untuk packing barang beliau. Selain itu, beliau juga tidak mempunyai pengalaman di dalam menguruskan barang-barang beliau agar tidak rosak. Ini menyebabkan beliau memerlukan khidmat professional dari team Am Pro Movers Transportation dalam membantu beliau dalam menangani masalah beliau. Jenis rumah beliau ialah jenis landed dan ini memudahkan team Am Pro Movers Transportation dalam menyelesaikan tugas. Ini kerana rumah yang jenis landed ini agak mudah berbanding dengan rumah jenis apartment. Ini kerana rumah jenis apartment mempunyai lif dan ruang lif yang sempit menyukarkan untuk mengangkat barang.

Encik Masri telah menghubungi team Am Pro Movers Transportation apabila beliau telah melihat posting di facebook mengenai servis movers. Bagi meyakinkan lagi beliau telah melihat di Instagram Am Pro Movers Transportation untuk melihat feedback dari pelanggan yang sebelumnya. Setelah yakin dengan Am Pro Movers Transportation, Encik Masri terus berhubung dengan Am Pro Movers Transportation.

Proses pemindahan rumah Encik Masri hanya mengambil masa 9 jam sahaja. Team Am Pro Movers Transportation telah menghantar 5 orang kru didalam proses pemindahan rumah beliau.
Encik Masri mengambil pakej basic tetapi beliau telah membuat penambahan untuk full wrapping bagi mengelakkan barang-barang berharga beliau daripada rosak. Barang-barang beliau yang besar seperti sofa, almari dan seangkatan dengannya telah dibalut dengan corrugated paper dan stretch film bagi mengelakkan daripada rosak.

https://www.facebook.com/apmt.com.my/
proses memasang corrugated paper

https://www.facebook.com/apmt.com.my/
proses memasang stretch film


Encik Masri amat berpuas hati dengan servis yang telah diberikan. Ini kerana beliau mengatakan team Am Pro Movers Transportation menepati masa dan melakukan kerja dengan pantas. Auat yang tidak daapat dilupakan ialah “Good Job” team.

https://www.facebook.com/apmt.com.my/
lori untuk mengangkat barang

https://www.facebook.com/apmt.com.my/
Encik Masri berpuas hati dengan hasil kerja dari team

No comments:

Post a Comment