[JOB DONE] MOVERS AND PACKERS MALAYSIA | MOVERS AND PACKERS SELANGOR | MOVERS AND PACKERS AMPANG


Encik Azman ingin berpindah rumah tetapi beliau tidak mempunyai pengalaman untuk mengemas barang-barang pindah. Ini menyebabkan beliau memerlukan khidmat bantuan professional daripada movers. Jenis rumah beliau ialah jenis landed dan ini memudahkan urusan team dalam menyelasaikan proses pemindahan rumah encik Azman. Ini kerana rumah jenis landed agak mudah untuk mengangkat barang pindah. Ini kerana rumah jenis yang menggunakan lif agak menyukarkan untuk mengangkat barang kerana ruang yang agak sempit.

Encik Azman mecari maklumat di Google mengenai movers dan beliau terbaca blogspot mengenai Am Pro Movers Transportation dan terus menghubungi admin Am Pro Movers Transportation. Beliau amat yakin untuk memilih Am Pro Movers Transportation kerana beliau telah melihat hasil kerja team Ampromovers melalui feedback yang telah dikongsikan oleh Am Pro Movers Transportation di Instagram.

Pemindahan rumah Encik Azman hanya mengambil masa 9 jam. Team Ampromovers telah menghantar 3 orang kru sahaja. Team Ampromovers telah sampai dirumah beliau pada pukul 10.30 pagi. Beliau telah mengambil basic pakej tetapi beliau telah membuat penambahan didalam proses pemindahan beliau untuk full wrapping barang-barang berharga beliau seperti canvas kerana canvas  mempunyai nilai nya yang tersendiri bagi yang menghargai hasil seni. 

https://www.facebook.com/apmt.com.my/?epa=SEARCH_BOX
proses stretch film


https://www.facebook.com/apmt.com.my/?epa=SEARCH_BOX
proses stretch film

Encik Azman amat berpuas hati terhadap servis yang telah diberikan oleh team Ampromovers malah ingin mencadangkan team Ampromovers kepada orang ramai agar menggunakan khidmat professional daripada Ampromovers. Ini kerana beliau kata team Ampromovers  amat berdedikasi didalam melakukan tugas.

https://www.facebook.com/apmt.com.my/?epa=SEARCH_BOX
Encik Azman berpuas hati degan kerja Ampromovers


No comments:

Post a Comment