[JOB DONE] ORANG JEPUN PINDAH RUMAH | MOVERS AND PACKERS AMPANG | MOVERS AND PACKERS MALAYSIA | MOVERS AND PACKERS SELANGOR | MOVERS AND PACKERS KUALA LUMPUR


Tuan Minami Shigeki adalah rakyat Jepun yang migrate ke Malaysia. Disebabkan faktor tidak mempunyai ramai kenalan disini ia agak menyukarkan beliau untuk mencari movers yang berpengalaman. Tuan Minami memerlukan bantuan dari movers untuk membantu beliau dalam proses perpindahan beliau. Selain itu, Tuan Minami yang tidak mempunyai waktu yang banyak untuk menguruskan proses perpindahan. Beliau tinggal di rumah jenis apartment dan ingin berpindah ke rumah jenis apartment juga dan ini agak menyukarkan didalam proses mengangkat barang ini kerana ruang lif yang agak sempit menyukarkan untuk mengangkat barang yang besar.

Am Pro Movers Transportation telah diperkenalkan kepada Tuan Minami melalui agen perumahan beliau. Selain itu, Tuan Minami Shigeki ingin meyakinkan lagi diri beliau terhadap Am Pro Movers Transportation, jadi beliau telah mencari maklumat di google. Beliau melihat banyak positive feedback daripada client sebelumnya yang telah menggunakan sevis dari Am Pro Movers Transportation dan ini membuatkan beliau lebih yakin untuk memilih team Am Pro Movers Transportation dalam membantu beliau dalam proses perpindahan beliau. Beliau ingin berpindah dari Glomac Damansara ke Mont Kiara Sophia.

Seperti sedia maklum, rakyat Jepun mempunyai semangat cinta akan negara yang tinggi, begitu juga dengan Tuan Minami Shigeki ini terbukti apablia beliau tidak fasih berbahasa inggeris dan melayu kerana beliau hanya bercakap dalam bahasa Jepun. Salah seorang daripada team Am Pro Movers telah belajar dalam waktu yang singkat untuk bercakap didalam bahasa Jepun. Ini kerana bagi memudahkan komunikasi antara team Am Pro Movers Transportation bersama Tuan Minami Shigeki.
Tuan Minami Shigeki telah mengambil advance pakej tetapi beliau ada membuat penambahan premium packing untuk barang-barang beliau yang besar seperti sofa dan almari. Ini kerana beliau ingin mengelakkan barang beliau daripada calar dan rosak.

Seperti kebiasaannya Am Pro Movers Transportation pakar pindah rumah anda, telah menyediakan kelengkapan yang lengkap untuk proses pemindahan rumah beliau. Team Am Pro Movers Transportation telah menyediakan stretch film dan corrugated paper untuk membalut sofa dan almari Tuan Minami Shigeki.

https://web.facebook.com/apmt.com.my/

https://web.facebook.com/apmt.com.my/



Semasa proses pemindahan Tuan Minami Shigeki berlaku, beliau dengan senang hati membaca komik sambil menunggu barang-barang beliau siap di packing. Beliau amat mempercayai kredibiliti team Am Pro Movers Transpotation didalam proses perpindahan beliau.

https://www.facebook.com/apmt.com.my/
Tuan Minami Shigeki membaca komik ketika proses pemindahan


Tuan Minami Shigeki amat berpuas hati dengan team kami. Beliau mengatakan “APMT GEMPAK dan AMPT nombor 1”. Ini kerana Tuan Minami kata di Jepun tidak ada servis seperti ini. Beliau juga mengatakan team Am Pro movers menepati waktu, rajin dan cepat mebuat kerja.


https://www.facebook.com/apmt.com.my/
Tuan Minami Shigeki berpuas hati dengan servis

Untuk anda yang ingin mendapatkan perkhidmatan dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION. Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-




AM PRO MOVERS, YOUR TRUSTED MOVERS

No comments:

Post a Comment