JOB DONE MOVERS AND PACKERS AMPANG | PAKAR PINDAH RUMAH | MOVERS SUNGAI BULOH | MOVERS AND PACKERS

Puan Dahlia memindahkan meja . Disebabkan faktor kenderaan beliau yang agak sederhana dan kesibukan beliau sebagai seorang Usahawan, beliau memerlukan khidmat bantuan dari Am Pro Movers pakar pemindahan barang. Jenis bangunan beliau ialah jenis kedai dan ini akan lebih memudahkan proses pemindahan barang dilakukan. Ini kerana rumah yang jenis kedai dan tingkat bawah mudah berbanding dengan tingkat 2. Agak sukar kerana ada tangga.

Puan Dahlia  telah memilih team Am Pro Movers bagi membantu beliau dalam melakukan proses pemindahan barang apabila melihat posting Am Pro Movers di Facebook. Dengan melihat feedback dari pelanggan yang sebelumnya yang memberi positif feedback terhadap team kami, ini membuatkan beliau lebih yakin untuk memilih kami dalam membantu beliau dalam proses pemindahan barang.

Pemindahan kedai Puan Dahlia, beliau hanya mengambil package loading dan unloading sahaja. Semasa proses pemindahan barang dari cawangan lain kepunyaan puan Dahlia , team Am Pro Movers telah menghantar 3 orang kru bagi melancarkan proses pindah kedai dengan efficient dan on time.

Dalam masa kurang daripada 2 jam team Am Pro Movers pakar pindah rumah anda dapat menyelesaikan masalah yang dihadapi oleh Puan Dahlia. Beliau amat berpuas hati dengan hasil kerja daripada team kami.





No comments:

Post a Comment