[JOB DONE] MOVERS AND PACKERS | MOVERS AND PACKERS AMPANG | MOVERS AND PACKERS SELANGOR

Assalamulaikum, hari ini hakak movers nak kongsikan cerita sikit. Baru-baru ini hakak movers ikut la team APMT Movers and Packers pergi ke rumah Tuan Zulhisham. Lokasi rumah Tuan Zulhisham terletak di Meru,Klang. Dari Kuala Lumpur ke Klang mengambil masa 1 jam. Sampai sahaja team APMT Movers and Packers Ampang di Klang.



Tuan Zulhisham ada masalah barangnya besar dan banyak. Seperti almari, katil, kabinet dapur, meja, mesin basuh dan sebagainya. Disebabkan barangan rumah yang besar dan banyak kereta bukanlah pilihan yang tepat. Tak mungkin Tuan Zulhisham hendak berulang kali untuk angkat barang-barang dari rumah lama ke rumah baru. Jadi, Tuan Zulhisham membuat keputusan ......



Tuan Zulhisham cari Movers and Packers di laman sosial Facebook. Salah satu ialah Am Pro Movers Transportation. Jadi, untuk menyakinkan Tuan Zulhisham beliau menghubungi Movers Consultant team APMT. Beliau melihat feedback dan hasil kerja dari team APMT Movers and Packers Klang. Beliau Yakin dengan kebolehan team APMT Movers and Packers Kuala Lumpur dalam membantu misi perpindahan beliau.



Team Apmt Movers and Packers Kuala Lumpur menghantar 5 orang krew untuk membantu Tuan Zulhisham. Tuan Zulhisham memilih pakej basic dan full strach film wrapping dan bubble wrap untuk barangan berharga seperti mesin basuh, sliding door almari, rak buku IKEA. Ini Bertujuan untuk jaminan keselamatan barang ketika perpindahan.


Tuan Zulhisham berpuas hati dengan hasil kerja team APMT Movers and Packers Kuala Lumpur. Sangat berkemahiran dan pantas dalam melakukan kerja. Kami team APMT bebesar hati kerana Tuan Zulhisham memilih kami dalam membantu beliau untuk berpindah ke rumah baru. 



Untuk anda yang ingin mendapatkan perkhidmatan dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION. Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-


AM PRO MOVERS, YOUR TRUSTED MOVERS

No comments:

Post a Comment