[JOB DONE] MOVERS AND PACKERS AMPANG | MOVERS AND PACKERS | MOVERS AND PACKERS SELANGOR

Setahun menunggu rumah baru yang diubah suai mengikut keinginan pemiliknya. Kini rumahnya telah pun siap. Tapi... barang-barang, perabut belum lagi ada. Dari rumah lama nak ke rumah baru ini banyak sangat barangnya sampai kena berulang-alik nak pindahkan barang. Tapi dalam keadaan sekarang ini macam mana nak buat ??. Siapa boleh tolong ??



Tuan Shah nama diberi. Seorang yang tegas dan komited beliau mempunyai masalah seperti itu. Sebelum ini beliau pernah berpindah dengan kami dan kali ini beliau berpindah lagi sekali. Jadi, bagi menyelesaikan masalah dan memudahkan  beliau memanggil kami  Movers and Packers Selangor semula untuk membantu beliau. Kami bebesar hati untuk membantu Tuan Shah.



Kami menghantar 6 orang pasukan proffesional Movers and Packers Ampang . Kali ini rumah Tuan Shah yang baru di Mont Kiara dan rumah lama beliau di Puchong. Pasukan Movers and Packers Selangor tiba di  Puchong pada pukul 10 pagi untuk membantu memindahkan barang-barang, perabut ke rumah baru beliau. Beliau mengambil package basic full wrapping stretch film untuk barang yang besar dan berharga.



Beliau sangat berpuas hati walaupun sudah menggunakan khidmat kami sebelum ini. Team AMPT bebesar hati dengan Tuan Shah masih menggunakan khidmat Movers and Packers Ampang. Terima kasih Tuan Shah.

Untuk anda yang ingin mendapatkan perkhidmatan dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION. Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-


"BENEFICIAL, PREFERRED, TRUSTED"

No comments:

Post a Comment