[JOB DONE] MOVERS AND PACKERS KUALA LUMPUR l MOVERS PACKERS PETALING JAYA l MOVERS AND PACKERS WANGSA MAJU

Miss Yvonne Chong. Disebabkan  barang terlalu besar seperti mesin basuh, peti ais dan beberapa lagi dengan kenderaan yang jenis sederhana agak menyukarkan perpindahan Miss Yvonne. Jenis bangunan beliau ialah jenis condominum dan beliau berpindah ke condominum juga. Miss Yvonne perlukan team APMT untuk membantu dalam misi berpindah rumah ini. 




Miss Yvonne memilih team AM PRO MOVERS TRANSPORTATION untuk pindah bersama. Kami jadikan impian Miss Yvonne menjadi kenyataan. Dengan melihat feedback dari pelanggan yang sebelumnya yang memberi positif feedback terhadap team kami, ini membuatkan beliau lebih yakin untuk memilih kami dalam membantu beliau dalam proses pemindahan barang.


Pemindahan condominum milik Miss Yvonne, beliau hanya mengambil package wrapping, loading dan unloading sahaja. Semasa proses pemindahan barang Miss Yvonne , team Am Pro Movers telah menghantar 3 orang kru bagi melancarkan proses pindah condominum dengan efficient dan on time.

Dalam masa kurang beberapa jam sahaja  team Am Pro Movers pakar pindah rumah anda dapat menyelesaikan masalah yang dihadapi oleh Miss Yvonne. Beliau amat berpuas hati dengan hasil kerja daripada team kami.



No comments:

Post a Comment