[JOB DONE] MOVERS AND PACKERS PUTRAJAYA l MOVERS PACKERS CYBERJAYA l MOVERS AND PACKERS MELAKA

Encik Effendi ingin berpindah ke Cyberjaya dan ada beberapa barang yang perlu dihantar ke Melaka. Disebabkan barang-barang yang besar dan juga banyak. Selain itu, kenderaan Encik Effendi juga tidak muat. Kediaman milik Encik Effendi di Cyberjaya ialah condominum dan di melaka landed house. Ini kerana rumah di Cyberjaya condominum ni menggunakan lif agak menyukarkan manakala di melaka rumah teres secara tak langsung memudahkan kerja kami.



Encik Effendi memilih Am Pro Movers sebagai rakan perpindahan. Beliau percaya dengan kebolehan kami. Beliau menghubungi kami untuk kami bantu dalam perpindahan beliau. Jadi kami  menghantar 4 orang krew kami yang terbaik. 


Perpindahan rumah Encik Effendi mengambil masa 6 jam. Team Am Pro Movers telah sampai dirumah beliau pada pukul 10.30 pagi Beliau mengambil pakej basic tetapi beliau penambahan di dalam proses pemindahan beliau untuk untuk full wrapping barang-barang berharga beliau.




Selesai sahaja, Encik Effendi amat berpuas hati dengan perkhidmatan dari Movers and Packers Am Pro Movers. Team APMT yang commited,teamwork and skill dengan kerja. Kami Movers and Packers Team APMT amat berbesar hati dapat membantu Encik Effendi dalam misi perpindahan ini. 





Untuk anda yang ingin mendapatkan perkhidmatan dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION. Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-






AM PRO MOVERS, YOUR TRUSTED MOVERS

No comments:

Post a Comment