Beli barang baru | Lori Sewa Ampang | Mover Ampang | Buka Pasang Perabot


APMT mover dan pakar pindah rumah anda. Bagi kami APMT jarak bukan alasan untuk kami membantu anda. 


Setiap orang mempunyai citarasa dan impian masing-masing."Abang, sayang nak perabot ikea la", tak salah untuk mengikut kehendak isteri sekali sekala sebagai tanda terima kasih kerana sanggup hidup susah dan senang bersama kita. "tapi kitakan tinggal di Kota Bahru, Kelantan macam mana nak beli barang Ikea" tambah suaminya lagi. Suatu hari kami dihubungi oleh Tuan Ahmad Amsyar, 31 dari Kota Bharu Kelantan. Beliau menyatakan hasrat untuk membeli barang Ikea di Cheras dan ingin menggunakan perkhidmatan lori sewa dari kami. Beliau sangat risau kerana akan tempat tinggalnya yang jauh daripada Kuala Lumpur. Risau lori sewa tidak sanggup untuk menghantar perabot beliau. Selain itu, beliau juga memerlukan khidmat untuk buka dan pasang perabot tersebut. 


https://web.facebook.com/APMTpakarPindahRumahPejabatWarehouseEvent/?ref=aymt_homepage_panel


APMT lori sewa anda akan membantu untuk memenuhi impian anda. Bagi seorang isteri barangan perabot yang cantik adalah amat penting. Jadi tidak hairan la pempuan sanggup menghabiskan puluhan ribu ringgit untuk mendapatkan perabot idaman mereka. Bagi seorang suri rumah pula, mereka cuba untuk mendapatkan impian mereka melalui si suami. Anda jangan memandang rendah akan perkara ini. Terdapat beberapa kes penceraian adalah disebabkan oleh si suami tidak dapat memenuhi permintaan si isteri. Apabila hasrat tidak dipenuhi oleh suami, isteri pula akan merajuk atau protes untuk menunjukkan kekecewaan. Ini akan mendatangkan masalah dalam rumah tangga anda. Jadi beliau ingin memenuhi permintaan isteri beliau.

https://web.facebook.com/APMTpakarPindahRumahPejabatWarehouseEvent/?ref=aymt_homepage_panel

Setelah mendengar keluhan daripada beliau, kami cuba memberikan solution kepada beliau. Perihal jarak, kami di APMT pakar lori sewa anda tidak akan menjadikannya sebagai alasan. Kami memberikan solution yang terbaik kepada beliau. Antaranya adalah kami boleh tolong beliau untuk membeli perabot di Ikea, beliau cuma perlu memberikan detail perabot yang dikehendikan. Kami akan selesaikan semuanya dari A to Z. Kami belikan dari Ikea, hantarkan ke Kota Bharu dan pasangkan perabot tersebut. Beliau sudah sedia maklum biasanya perabot dari Ikea akan mempunyai banyak skru untuk dipasangkan. Beliau menyambut baik akan cadangan yang kami berikan. Beliau bersetuju untuk menggunakan perkhidmatan lori sewa kami. Akan tetapi beliau akan membeli sendiri perabot tersebut kerana bimbang tidak memenuhi citarasa isteri beliau.

https://web.facebook.com/APMTpakarPindahRumahPejabatWarehouseEvent/?ref=aymt_homepage_panel

Seperti yang dijanjikan kami mengambil perabot yang dibeli oleh beliau. Kami akan simpakan di warehouse untuk dan akan dihantarkan mengikut tarikh yang di jadualkan. Team APMT akan memasang kesemua perabot beliau dan akan meletakkan perabot tersebut berdasarkan permintaan beliau. "Saya amat berpuas hati dengan servis dari AM PRO MOVERS, staff yang sangat mahir unutk memasang perabot", demikian kata-kata dari beliau. Kami juga amat berbesar hati kerana beliau gembira. AMPT adalah dalam buka dan pasang perabot. Semua yang terbaik dalam untuk anda. 

https://web.facebook.com/APMTpakarPindahRumahPejabatWarehouseEvent/?ref=aymt_homepage_panel
Penghantaran pintu ke pintu

Untuk mendapatkan sebarang perkhidmatan anda boleh menghubungi kami melalui:-