Dilema Semasa Pindah Rumah | Full Packing Pakar Pindah Rumah Subang


Dilema Semasa Pindah Rumah / Full Packing Pakar Pindah Rumah Subang

Abang, hujung bulan ni kita dah nak kene keluar dari rumah lama kita. Lori Pindah Rumah pun abang belum cari lagi. Saya dah serik dengan pengalaman kita sebelum ni yang Lori Pindah Rumah kita boleh cancel last minit. Saya jugak yang nk kena mengemas barang dapur, kain baju anak2, mainan anak2 kita.. Itu belum lagi nak masuk campur barang2 abang yang dekat dalam stor. Kali ni saya nak abang carikan Movers

Sesiapa sahaja boleh mengalami situasi diatas yang membuat anda berada didalam keadaan stress dan tertekan. Eh!!!, jangan nak buat main2 ya.. Faktor penceraian dekat Malaysia ni kebanyakan bermula daripada masalah stress. Tak kisahlah ape jenis stress sekalipun, Stress nak mengemas dalam pada masa yang sama nak menjaga anak2 lagi, semuanya boleh menyebabkan faktor untuk menjerumus kepada keadaan stress dan tertekan. Kadang2 kita tidak perasan yang pengorbanan seorang isteri ini sangat la besar. 





Pindah Rumah ni bukan suatu perkara yang kita boleh anggap remeh, sebab ianya melibatkan emosi. Banyak emosi yang akan terlibat. Emosi kita sebagai ketua keluarga, emosi anak2 kita, dan yang paling penting emosi isteri kita yang tercinta. Manakan tidak terjejas emosi, si isteri tengah mengemas barang didapur, pinggan mangkuk kaca2, datang pula si ‘hero’ kita bermain dengan adiknya dan “paannggggg” berderai pinggan mangkuk ‘Arcopal’. Cubitan semut api pasti terhinggap di perut anak kita oleh si isteri tercinta, dah menangis melalak satu rumah. Lagi bertambah stress isteri kita, anak2 kita dan kita sendiri pun stress dengan ditambah pula oleh bebelan si isteri kepada si anak. Silap2 kita pun dapat tempelaknya sekali.


Nak mengemas lagi, anak2 menangis meraung2, suami tengah sibuk mengemas stor, masa ni la stress dan tekanan akan datang. Isteri akan menyalahkan suami kenapa semua benda perihal kerja kemas mengemas atas bahu isteri seorang sahaja. Kenapa tidak mahu menolong mengemas walhal si suami sudah pun menolong, tetapi disebabkan stress dan tekanan, apa yang suami buat semua nampak tidak betul dan hanya nampak yang suami goyang kaki sahaja. Kenapa juga tidak carikan Movers yang boleh tolong packing barang2 semua dan persoalan KENAPA akan sampai berpuluh2 kali diajukan kepada si suami.



Sebelum mimpi ngeri sebegini menjadi kenyataan dalam hidup tuan2 dan puan2, baik anda semua mengambil satu langkah bijak. Zaman sekarang, orang nk pergi makan pun malas, sampaikan ada provider yang menyediakan khidmat penghantaran makanan kedepan pintu anda. Nak mengemas barang2 rumah? Lagilah malas. Nak mengharapkan saudara mara datang, jiran tetangga datang tolong kemas? Diri sendiri pun malas nak mengemas apatah lagi dieorang semua nk datang tolong kita. Zaman sekarang semua berada dalam keadaan tidak cukup masa. Banyak perkara lain yang perlu diselesaikan segera dan ini menyebabkan kita boleh terlepas pandang yang Pindah Rumah ni sebenarnya sangat penting dalam kehidupan kita.




Langkah bijak yang perlu anda ketahui adalah membezakan antara Lori Sewa dan Movers. Betul, keduanya menyediakan perkhidmatan yang seakan sama tetapi tidak serupa. Barangan anda akan tetap juga berpindah dari lokasi lama anda ke lokasi baru anda. Tetapi apa yang membezakannya adalah dari segi cara proses. Anda perlu sangat berhati2 dalam memilih siapakah yang bakal anda amanahkan dan beri seluruh kepercayaan anda untuk menguruskan perihal perpindahan anda kerana ianya melibatkan maruah anda dan maruah rumah anda. Barangan rosak teruk masa berpindah, pekerja Lori Sewa main seret cabinet perhiasan anda. Habis bercalar balar lantai mosaic rumah baru anda. Emosi anda dan seluruh ahli keluarga anda akan terganggu. Anda juga tidak mahu diperlakukan dengan sebegitu rupa oleh pekerja Lori Sewa yang anda telah amanahkan.



Tapi anda jagan risau, masih ada insan yang boleh anda amanahkan untuk melakukan kerja2 Pindah Rumah anda. Kami di Am Pro Movers mempunyai kepakaran dalam kerja2 Pindah Rumah, Packing Barang, Mengemas Rumah, Buka Pasang Almari,Buka Pasang Katil, Buka Pasang Cabinet, Buka Pasang Air Cond, Buka Pasang Water Heater, Buka Pasang Astro, Buka Pasang Kipas Syiling dan pelbagai lagi urusan yang berkaitan dengan Pindah Rumah.

Anda tidak perlu lagi untuk berada didalam keadaan takut, stress dan tertekan kerana segala urusan berkaitan Pindah Rumah anda, kami di Am Pro Movers akan menyelesaikannya dengan pengalaman2 yang telah kami alami dengan menguruskan perpindahan lebih dari satu ribu buah rumah yg telah kami hijrahkan.



Tiada lagi stress dan tekanan yang akan menggangu emosi anda sekeluarga, malah anda boleh enjoy dengan aksi ramah dari pasukan2 kami yang akan melayan anda sambil mereka menguruskan perpindahan rumah anda. Anda boleh jadikan ianya suatu memory dan saat yang paling berharga didalam hidup anda kerana anda tidak mengeluarkan walau setitik peluh untuk memindahkan barangan anda ke lokasi atau mahligai indah anda.

Dengan latihan dan S.O.P yang lengkap, perpindahan anda bersama dengan Am Pro Movers umpama suatu detik indah yang anda patut simpan dalam memori kehidupan anda. Dari stress menjadi bahagia? Siapa sahaja yang ditanya jika ada orang yang sanggup untuk mengemaskan barangan kita semasa berpindah, 1 dalam sejuta mungkin itu populasi yang akan menolak ajakan untuk menolong mengemas barang2 anda.. Mungkin ada rahsia terbesar yang dia tidak mahu diketahui oleh orang luar selain diri diri sendiri tentang perihal barangan2nya.



Hasil dari  kerja kami, banyak maklum balas yang kami sendiri peroleh dari pelanggan2 kami. Kebanyakan berpuas hati tentang hasil yang telah kami persembahkan semasa perpindahan mereka. Kami hanya menjalankan tanggungjawab yang telah diamanahkan kepada kami, kami juga akan gembira jika kesemua pelanggan2 kami berpuas hati dengan hasil yang telah kami persembahkan kepada anda. Tanpa anda, siapalah kami.


Anda mahukan segalanya yang terbaik dalam perpindahan Pindah Rumah anda, kami
di Am Pro Movers bersiap siaga untuk menjayakan impian anda berpindah tanpa dalam keadaan Dilema, Stress dan Tertekan.