Pindah Pejabat Ampang | Pindah Pejabat Shah Alam | Pindah Pejabat Murah


Kami telah berjaya menyelesaikan Pindah pejabat dengan jaya dengan melibatkan kos yang amat berpatutan.

APMT pakar pindah pejabat anda. Pindah pejabat biasanya akan diadakan pada hujung minggu. Jangan risau akan akan bersiap sedia 7 hari seminggu untuk membantu anda.

Suatu hari kami mendapat panggilan daripada Puan Suhana yang menyatakan bahawa pejabat beliau akan berpindah dari UOA Kuala Lumpur ke UOA Bangsar. Perpindahan ini adalah disebabkan oleh penambahan staff di dalam syarikat tersebut. Kapasiti pejabat sekarang tidak dapat menampung bilangan staff yang bertambah hari demi hari.


https://web.facebook.com/APMTpakarPindahRumahPejabatWarehouseEvent/?ref=aymt_homepage_panel

Setelah berbincangan dengan beliau, kami telah bersetuju untuk pihak APMT membuat "site visit" ke pejabat beliau. Ini adalah amat penting untuk memastikan anggaraan saiz lori dan kos yang betul untuk mengelakkan dari sebarang permasalahan semasa hari pindah pejabat nanti. Beliau menyambut baik akan cadangan untuk site visit pejabat. Semasa sitie visit berlangsung kami telah berbincang secara terperinci untuk menentukan saiz lori yang akan di gunakan. Selain itu, pihak APMT juga mencadangkan agar pihak syarikat beliau mengambil polisi insurans untuk melindungi barangan atau alatan pejabat yang mempunyai nilai yang tinggi. Ini adalah untuk mengelak sebarang kemungkinan kejadian yang tidak diingini. Jika sebarang kerosakan atau kemalangan berlaku pihak syarikat boleh menuntut ganti rugi dengan pihak insurans. 


https://web.facebook.com/APMTpakarPindahRumahPejabatWarehouseEvent/?ref=aymt_homepage_panel

Pindah pejabat juga dalam kategori perpindahan yang rumit ini adalah disebabkan oleh nilai barangan pejabat seperti mesin fotostat yang mempunyai nilai yang tinggi. Sekiranya berlaku sebarang masalah pihak pengurusan akan dipersalahkan. Kadang-kadang ada sesetengah syarikat akan menuntut ganti rugi dengan staff dengan memotong gaji atau di berhentikan kerja. Oleh itu, sebagai langkah awal, kami menasihati Puan Suhana untuk mengambil polisi insuran sebagai perlindungan. 
https://web.facebook.com/APMTpakarPindahRumahPejabatWarehouseEvent/?ref=aymt_homepage_panel

Seminggu sebelum pindah pejabat beliau berlaku. Kami telah membekalkan kotak yang mencukupi untuk setiap staff dalam pejabat tersebut mengemaskan barangan mereka (permintaan syarikat). Kami juga telah membekalkan bubble wrap untuk melindungi 3 mesin fotostat, peti ais dan juga penapis air. Selain itu, kami telah membuka dan pasang semula worktation di pejabat baru dan pejabat lama beliau.


Dalam tempah 24 jam pejabat beliau telah kami pindahkan dari UOA Kuala Lumpur Ke UOA Bangsar dengan jayanya. Kami juga telah menyusun atur barangan pejabat beliau megikut kehendak beliau juga.