Pindah Rumah Barang Banyak | Lori Sewa Ampang | Tak tahu size lori


APMT menyelesaikan masalah pindah rumah tapi tak pasti akan size lori yang sesuai



Seperti biasa kami di APMT sentiasa menjadi pendegar kepada pelanggang kami yang mempunyai masalah. Baru-baru ini kami APMT pakar pindah rumah mendengar keluhan Tuan Musab Umar, 33.  " Nak pindah tapi rumah besar, semestinya mempunyai barang-barang yang banyak. Macam mana saya nak anggarkan saiz lori yang akan saya gunakan". Beliau risau, jika menggunakan lori yang bersaiz kecil barangannya tidak akan muat, jika menggunakan lori yang besar, beliau akan menanggung kerugiaan. 


Team AMPT terus mengambil langkah yang sesuai demi membantu beliau. Jika beliau salah membuat anggaran yang salah, beliau akan  kerugian. Kerana semakin besar saiz lori semakin mahal cas yang akan di kenakan. Kadang-kadang pengusaha lori akan mengambil kesempatan dengan mencadangkan lori yang bersaiz besar untuk mendapatkan keuntungan yang lebih. Oleh itu, team pakar pindah rumah kami mencadangkan agar kami site visit rumah atau beliau boleh menghantar semua gambar-gambar perabot dan alatan rumah kepada kami. Ini adalah untuk kami menentukan saiz lori berdasarkan kepada saiz dan kuantiti barang. 


Setelah berbincang bersama beliau, maka kami mencadangkan agar beliau menggunakan lori 10tan kerana keadaan barangan beliau yang terlampau banyak. Saiz lori ini tentukan oleh jumlah barangan dan saiz barangan beliau. Semasa proses perpindahan, kami akan buka pasang perabot yang bersaiz besar unutk menjimatkan ruang lori. Kami juga akan wrapping barangan seperti peti ais, sofa dan cermin untuk mengurangkan kesan kerosakan semasa pepindahan.


Alhamdulillah, dengan bantuan daripada team APMT pakar pindah rumah anda, perpindaha beliau dapat di selesaikan dalam masa yang di tetapkan iaitu selama 6 jam. Kami ambil dan hantar dari pintu ke pintu. Beliau amat berpuas hati dengan perkhidmatan daripada team APMT pakar pindah rumah anda. Kesemua barangan beliau berjaya kami pindahkan tanpa sebarang masalah. " Keep it up guys and great services from you guys", kata-kata beliau yang berpuas hati dengan servis kami.