Pindah Rumah Murah | Buka Pasang katil | Buka Pasang Katil Murah

APMT pakar pindah rumah anda. Pindah rumah juga akan melibatkan pelbagai peralatan perabot anda. Katil dalah salah satu perabot yang wajib dalam sesebuah rumah. Kita tidak akan meninggalkan barangan yang amat penting untuk kita. Katil merupakan perabot wajib di bawa semasa pindah rumah. Jika pindah rumah yang melibatkan keluarga iaitu ibu , bapa dan juga anak. Mereka mungkin akan mempunyai katil yang bersaiz king atau queen, katil dua tingkat atau katil single. Akan tetapi sekiramya pindah rumah yang melibatkan orang bujang atau belum berkahwin mereka mungkin akan mempunya katil queen atau single. 

https://web.facebook.com/APMTpakarPindahRumahPejabatWarehouseEvent/?ref=aymt_homepage_panel


Selain itu, nilai sesebuah katil juga akan berlainan. Kadang-kedang customer akan mempunyai katil yang diimport dari luar negara. Oleh itu, merekan akan cuba untuk melindungi barangan mereka. Baru-baru ni kami membantu Tn Aidil dalam proses pindah rumah beliau. Belaiu telah meminta supata team APMT membuka dan pasang katil beliau. Ini adalah disebabkan oleh saiz katilnya yang amat besar. Selainitu, ianya boleh mengurangkan ruangan lori dan jua kerosakan semasa dalam perjalanan ke rmah baru.

https://web.facebook.com/APMTpakarPindahRumahPejabatWarehouseEvent/?ref=aymt_homepage_panel



Kami amat pakar dalam menyelesaikan buka dan pasang katin. Kami sudah cukup mempunyai kelengkapan untuk membuka dan pasang katil tanpa sebarang masalah, Selain itu, tenaga kerja APMT juag amatlah mahir dalam buka dan pasang perabot. Buka dan pasang perabot memerlukan tenaga kerja yang mahir jika tidak kemungkinan perabot anda tidak boleh di pasang semual sekiranya tidak mempumyai pengalaman yang yang mencukupi. Team kami boleh menyelesaikan tugas buka katil anda dalam 20-30 minit sahaja,


https://web.facebook.com/APMTpakarPindahRumahPejabatWarehouseEvent/?ref=aymt_homepage_panel


Akhirnya kami dapat memenuhi permintaan Tuan Aidil. Tenyata beliau amat berpuas hati dengan servis dari pihak kami. Kami APMT adalah pakar dalam aktiviti buka dan pasang katil anda.

Untuk mendapatkan sebarang perkhidmatan anda boleh menghubungi kami melalui:-