Pindah Rumah Barang Kaca | Pindah Barang Berharga | Lori Sewa Ampang | Mover Ampang



APMT Pakar pindah rumah Shah Alam dan Ampang. Mover kawasan ampang dan shah alam. Baru-baru ni APMT mendengar keluhan dari Tuan Mohd Aidil Shah Bin Rashid, 37. "Saya nak pindah rumah tapi kebanyakkan barangan dan perabot saya adalah daripada kaca, Saya risau barang-barang saya pecah atau rosak semasa proses perpindahan nanti". kata-kata owner kepada marketing manager APMT. Beliau telah menghubungi kami untuk mendapatkan khidmat nasihat dalam proses perpindahan beliau.


Pindah rumah barang kaca. Barang kaca ni biasa ada sentimental valuenya yang tersendiri. Ada diantara kita yang sanggup menghabiskan sejumlah wang yang cukup besar untuk memdapatkan barang yang diidamkan. Ada yang diimport dari luar negara. Jadi mereka ingin berhijrah ke tempat baru barang kaca mereka akan menjadi keutamaan. Kalau boleh semasa perpindahan mereka ingin memastikan barangan mereka sentiasa dalam keadaan yang baik. Bila barang yang kita betul-betul sayang rosak, ia akan mempengaruhi emosi kita. Kita akan menjadi stress atau menjadi moody dalam kehidupan seharian. Tambahan lagi jika barangan itu ada sentimental value seperti hadiah dari orang tersayang dan sebagainya. Disebabkan inilah sesetengah orang akan melindungi barang kaca beliau.  Setelah melihat semua keadaan fizikal barangan beliau, kami telah mendapati bahawa barangan beliau adalah barangan kaca yang senang pecah. Jika tidak di kendalikan dengan baik dan teliti kemungkinan barangan kaca beliau akan pecah atau tercalar. Ini adalah disebabkan oleh sifat kaca yang lebih sensitif dan senang pecah.

Bagi menyenangkan atau meyelesaikan masalah beliau, team marketing kami di APMT menasihati beliau agar mengunakan perkhidmatan Movers yang kami sediakan. Kami akan membalut semua barangan kaca beliau dengan menggunakan bubble wrap dah strech film. Ini adalah untuk melindungi kaca daripada pelanggaran dengan barangan yang lain semasa dalam perjalanan ke rumah baru. Kami di APMT akan membaluti semua barangan kaca beliau dengan menggunakan buble wrap dan untuk selain barangan kaca seperti almari kayu akan kami balut dengan menggunakan strech film. Kami akan mengedalikan barangan kaca dengan lebih berhati-hati semasa proses perpindahan nanti. Selain itu, beliau mempunyai barangan yang banyak dan bersaiz besar (king size), jadi kami di APMT menasihati agar beliau buka dan pasang perabot beliau. Selain mengurangkan risiko kerosakan, kita juga boleh mengurangkan ruangan lori yang di gunakan.

Proses buka pasang perabot 

Dengan izinnya, akhirnya kami di APMT berjaya membantu beliau untuk pindah rumah. Walaupun perpindahan beliau ini di kategori sebagai rumit kerana melibatkan barang kaca, namun ia berjaya di selesaikan oleh kami. Beliau berasa gembira kerana pindah rumah beliau lebih menyenangkan dan semua barangan kaca beliau berjaya di pindahkan tanpa sebarang kerosakan, calar atau pecah. Kami di APMT pakar pindah rumah juga gembira kerana dapat membantu beliau untuk pindah rumah. Nasihat kami, pindah rumah adalah lebih menyenangkan jika kita merancangnya dengan lebih awal lagi.


Staff APMT bersama customer

Untuk mendapatkan sebarang perkhidmatan anda boleh menghubungi kami melalui:-