Pindah Rumah Akibat Penceraian | Pindah rumah Ampang | Lori Sewa Ampang



APMT pakar pindah rumah anda. Tahukah anda sebab atau punca orang akan pindah rumah. Antara sebabnya adalah anda ditukarkan tempat kerja, dapat kerja baru, beli rumah baru, rumah lama rosak dan juga keruntuhan rumah tangga. Selain itu, tahukah anda hampir 1000 orang akan pindah rumah dalam sebulan. Ini menunjukkan bahawa banyak faktor yang mendorong kita untuk kita melakukan penghijrahan. 

https://web.facebook.com/APMTpakarPindahRumahPejabatWarehouseEvent/?ref=aymt_homepage_panel

Team APMT telah mempunyai pengalaman membantu customer yang melakukan perpindahan disebabkan oleh penceraian. Team mover pindah rumah kami amat memahami akan permasalahan yang telah dihadapi beliau. Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul. Bila kami mendengar akan cerita dan keluhan dari beliau, Puan Suraya  telah melalui proses penceraian. Disebabkan ini, beliau berhasrat untuk mengambil harta benda beliau di dalam rumah lama. Selain itu, beliau juga memberitahu kami adakah kami boleh menyelesaikan masalah pindah rumah beliau, tanpa beliau berada di rumah tersebut. Ini adalah kerana beliau tidak di benarkan masuk ke rumah. Selain itu, beliau juga ada beberapa urusan yang lebih penting unutk diuruskan iaitu urusan persekolah anak-anak, mencari kerja baru dan urusan penceraian.


https://web.facebook.com/APMTpakarPindahRumahPejabatWarehouseEvent/?ref=aymt_homepage_panel


Setelah hampir 30 minit berkomunikasi bersama beliau kami mencadangkan agar beliau mengambil advance package. Melalui package ini beliau tidak perlu melakukan apa-apa pun. Kami akan selesaikan untuk beliau bermula dari mengemas pakaian dan perabot, packing kesemua barang ke dalam kotak dan juga penghantaran ke destinasi yang di kehendaki. Dengan berbesar hatinya beliau menerima cadangan kami untuk proses pindah rumah tersebut. Beliau menyambut baik cadangan kami, kerana beliau boleh lebih fokus untuk menstabilkan hidup dengan mencari kerja baru dan urusan anak-anak. 


https://web.facebook.com/APMTpakarPindahRumahPejabatWarehouseEvent/?ref=aymt_homepage_panel

Akhirnya semua barang beliau berjaya kami pindahkan ke rumah baru. Tanpa melibatkan beliau perpindahan boleh dijalankan dengan lancar. Beliau amat gembira dan berpuas hati dengan servis dari team APMT

Untuk mendapatkan sebarang perkhidmatan anda boleh menghubungi kami melalui:-