Pindah rumah barang sikit | Lupuskan barang rumah | Movers ampang


APMT membantu menyelesaikan masalah melupuskan barang rumah


APMT pakar pindah rumah dan mover anda, boleh membantu anda dalam menyelesaikan masalah pindah randah anda. Anda nak melupuskan barang?? tiada masalah bagi kami team APMT??

Tuan Ridzuan 40, "Saya memerlukan lori sewa, saya ada rumah sewa, saya nak melupuskan semua barang didalam rumah tersebut. Penyewa rumah tersebut telah keluar dan meninggalkan beberapa barangan yang rosak seperti perabot dan juga barang elektrik". Demikian kata-kata beliau. Semuanya tidak menjadi masalah untuk Team kami akam membantu beliau untuk melupuskan barangan beliau. 



APMT pakar pindah rumah, untuk sesiapa yang mempunyai rumah sewa sebagai pendapatan sampingan, kebersihan rumah tersebut adalah amat penting. Jika rumah sewa tersebut kotor,  maka takkan ada sesiapa pun yang sanggup menyewa rumah kita. Ini akan menyebabkan kita menjadi rugi kerana kehilangan pendapat sampingan tersebut.  Terutamanya apabila penyewa lama meninggalkan rumah dalam keadaan yang bersepah dan kotor. Kita sebagai tuan rumah juga akan menjadi stress melihat keadaan rumah yang bersepah dan kotor ini. Oleh itu, tindakan pantas perlu diambil sebelum mencari penyewa baru untuk rumah tersebut. 



Kami APMT telah bersetuju untuk menyediakan lori sewa kepada beliau. Kami akan mengosongkan rumah tersebut dan akan menghantar kesemua sampah dan perabot yang rosak ke tempat pembuangan sampah yang terdekat. Akhirnya beliau bersetuju untuk menggunakan perkhidmatan dari APMT



Team kami telah berjaya mengosongkan rumah sewa beliau dalam masa 3 jam sahaja. Beliau amat berpuas hati kerana rumah tersebut telah bersih dan beliau boleh fokuskan unutk mencari penyewa baru. Kami juga berbesar hati kerana dapat membantu beliau. Untuk perkidmatan lori sewa anda boleh memberikan sepenuh kepercayaan kepada AMPT, kami akan membuat yang terbaik dalam aktiviti pindah rumah anda. Kami sentiasa bersiap sedia untuk anda.