Pindah Rumah Malas Nak Kemas | Tak Keluar Peluh | Pindah Rumah Murah


Pindah rumah adalah perkara yang amat senang bagi kami team APMT. Ini adalah kerana kami pakar dalam aktiviti pindah rumah anda. Segala benda yang kita buat mestilah dirancang dengan awal lagi. Ini adalah amat penting untuk menentukan kelancaran aktiviti perpindahan tersebut. 


Kami telah membantu Puan Sharmini dalam pindah rumah beliau baru-baru ini. Belai merupakan pekerja dalam syarikat swasta yang memerlukan komitmet yang sangat tinggi. Beliau telah membeli rumah baru dan ingin berpindah dari rumah lama ke rumah baru. Akan tetapi beliau mempunyai kekangan masa yang membantutkan beliau untuk mengemas akan peralatan rumah beliau. Ini menyebabkan beliau stress kerana hari perpindahan menjelang tiba tetapi satu benda pun tidak diselesaikan. Kami amat memahami akan permasalah beliau itu. 

Jika perpindahan tidak rancang dengan teliti, ia akan memberikan pelbagai masalah kepada kita. Sebagai contoh permasalahan yang akan timbul adalah banyak barang akan tertinggal atau pindah rumah akan mengambil maa yang lama. Selain itu,berkemungkinan juga beliau akan di tipu oleh pengusaha lori dengan mengenakan cas yang lebih tinggi kerana beliau cuba mendapatkan perkhidmatan sewa lori pada saat-saat akhir. Selain itu, beliau juga tidak boleh fokus kepada pekerjaan beliau kerana terlalu memikirkan masalah pindah rumah. Ini akan menyebabkan pretasi kerja beliau akan merosot. Tanpa disedari beliau juga mengalami tekanan kerana terlalu berfikir.


https://web.facebook.com/APMTpakarPindahRumahPejabatWarehouseEvent/?ref=aymt_homepage_panel

Kami di APMT amat memahami akan kegusaran beliau itu. Kami telah memberikan cadangan agar beliau menggunakan perkhidmatan mover kami dengan menggunakan premium pakej.  Melalui pakej ini, beliau tidak perlu bersusah payan mengemas rumah atau mengeluarkan setitik peluh untuk pindah rumah beliau. Melalui pakej ini beliau tidak perlu mengeluarkan setitik peluh pun. Semuanya kami uruskan dari packing sampailah unpacking ke rumah lama. Beliau cuma perlu bawak kunci, basuh kaki dan masuk ke rumah baru dengan senang hati. Kami juga juga akan mengemas dan menbersihkan rumah baru beliau. Pendek kata, beliau boleh bersenang hati pada hari pindah rumah beliau.
https://web.facebook.com/APMTpakarPindahRumahPejabatWarehouseEvent/?ref=aymt_homepage_panel

https://web.facebook.com/APMTpakarPindahRumahPejabatWarehouseEvent/?ref=aymt_homepage_panel

Selama 8 jam kami telah berjaya menyelesaikan urusan pindah rumah beliau. Jelas terpancar kegembiraan di riak wajah beliau. Kami dia APMT akan membantu anda sebaik mungkin unutk memenuhipermintaan anda. Tiada alasan untuk kami tidak membantu anda merialisasikan perpindahan anda. Selain itu, beliau boleh fokus dalam kerjaya dan urusan-urusan lain yang lebih penting. 

Kami di APMT juga ada menyediakan free wrapping kepada anda diluar sana yang memilih kami sebagai team pindah rumah anda. Unutk proses wrapping kami menggunakan strech film. Strech film ini adalah unutk melindungi barangan anda seperti peti ais, mesin basuh atau sofa anda. Secara tidak lansung apabila anda memilih APMT sepagai team pindah rumah anda, anda juga dapat melindungi barangan anda juga.


https://web.facebook.com/APMTpakarPindahRumahPejabatWarehouseEvent/?ref=aymt_homepage_panel


Kami di APMT amat berbesar hati sekiranya dapat membantu anda dalam pindah rumah. Kami mempunyai kelengkapan dan kepakaran yang bertaraf international. Kami team APMT sentiasa bersedia untuk membantu anda.