[JOB DONE] MOVERS AND PACKERS AMPANG | MOVERS AND PACKERS SELANGOR | MOVERS AND PACKERS MALAYSIA |

[JOB DONE] 

Pindah pejabat bukanlah perkara yang mudah. Banyak barang yang nak kena betul-betul kena tagging dan perlu memastikan barangan milik pejabat dan yang bukan milik pejabat. Perlukan orang untuk memastikan angkat barang dan juga lori. Masa juga memainkan peranan pemindahan barangan pejabat perlu mengikut masa yang ditetapkan. Tapi mengikut jenis pejabat ada yang pejabat kecil tak makan masa yang lama tapi jika pejabat yang besar lebih pada seminggu.



Pejabat KPTM Gua Musang memerlukan perkhidmatan pemindahan barangan pejabat dari tempat mereka ke KPTM Shamelin di Cheras. Jadi, pihak kptm menghubungi movers and packers malaysia. Pihak KPTM Gua Musang memindahkan barang dan memerlukan lori bagi memindahkan barang tersebut. Jadi, pihak Amm Pro Movers setuju dan bebersar hati untuk membantu pihak KPTM Gua Musang.



Movers and Packers Selangor menghantar 3 orang dari pasukan proffesional Movers and Packers. Pasukan Movers and packers melakukan tugas mereka seperti yang diminta. Movers and packers memastikan barangan milik pejabat sahaja dari KPTM Gua Musang ke KPTM Shamelin. Kptm Gua Musang mengambil pakej basic kerana barang pejabat miliknya tidak terlalu banyak dan memerlukan tengaga pasukan proffesional movers and packers yang ramai.



Movers and Packers Ampang menyelesaikan tugas mengikut masa dan seterusnya menghantar barang milik KPTM Shamelin. Pihak KPTM Shamelin menerima barang pejabat dari KPTM Gua Musang. Pihak KPTM berpuas hati dengan layanan dan perkhidmatan juga kecekapan pasukan Movers and Packers Malaysia.

Terima Kasih KPTM!


No comments:

Post a Comment