PINDAH RUMAH TAK PENAT | PINDAH RUMAH GOYANG KAKI | MOVERS AMPANG | MOVERS JALAN SULTAN ISMAIL

PINDAH RUMAH TAK PENAT

Antara sebab orang akan berpindah / berhijrah adalah dinaikkan pangkat atau ditukarkan tempat kerja. Dengan kehidupan yang kian mencabar dan keadaan ekonomi yang dalam keadaan turun naik sudah semestinya setiap merancang untuk menstabilkan kehidupan masing-masing. Sebagai contoh, di dalam kehidupan alam rumah tangga dengan kos sara hidup yang kian meningkat sudah semestinya kerjaya diantara suami dan isteri adalah amat penting. Kebanyakan dalam kalangan kita sekarang memilih untuk mempunyai kerjaya masing-masing untuk memberikan kemewahan dan keselesaan kepada anak-anak. 


Masalah akan timbul apabila hendak berpindah ia akan menjadi sesuatu yang sangat rumit dan sangat memenatkan. Oleh itu, dengan menggunakan perkhidmatan movers anda boleh berpindah dalam keadaan tak penat dan anda hanya perlu goyang kaki sahaja semasa berpindah. Am Pro Movers Tranportation melakukan pelbagai jenis kerja yang boleh menyenangkan kerja anda semasa berpindah. Am Pro Movers Transportation  mempunyai kepakaran dalam melakukan perbagai kerja yang boleh menyenangkan anda semasa process berpindahan. Antara kepakaran yang dapat dilakukan oleh Am Pro Movers Transportation ialah: 

1) Pack & Unpack


Am Pro Movers Transportation mempunyai kepakaran dalam pack (mengemas) semua jenis barang seperti membungkus pinggan mangkuk, barang-barang elektronik, perabot dan lain-lain peralatan rumah. Bahan pembungkusan juga turut disediakan mengikut permintaan pelanggan seperti APMT Movers box, Shrink wrap, Opp tape, Loose packaging bag, Bubble wrap dan Corrugated. Am Pro movers Transportation juga akan unpack (membongkar) semula semua barang yang dikemas ke yang sepatutnya sebaik sahaja sampai ke rumah baru. 

2) Loading & Unloading


Am Pro Movers Transportation mempunyai kepakaran dan peralatan yang lengkap untuk memunggah barang yang besar dan berat untuk menyenangkan dan menjimatkan masa dalam process perpindahan. 

3) Buka Pasang Perabot dan Aircond


Pekerja atau Man Power dalam Am Pro Movers Transportation juga mempunyai kepakaran dari segi buka pasang perabot seperti almari, meja alat solek, dan katil. Selain itu, Am Pro Movers Transportation juga mempunyai kepakaran dalam buka pasang aircond. Jadi anda tidak perlu untuk bersusah payah untuk memgupah perkhidmatan lai semata-mata untuk buka pasang aircond.

4) House Cleaning


Sebaik sahaja selesai pack dan load semua barang, Am Pro Movers Transportation akan memastikan rumah pelanggan bersih. oleh itu, pelanggan tidak perlu bersusah payah untuk mengemas rumah selepas berpindah.