[JOB DONE] MOVERS TRANSPORTATION PETALING JAYA | MOVERS KLANG | MOVERS AND PACKERS PROFESIONAL

 [JOB DONE] PETALING JAYA - KLANG

Am Pro Movers Juga Membuat Servis Transportation. En Halim memerlukan kenderaan untuk mengakut barangan beliau yang baru sampai dari luar negara. Selain dari aktiviti movers atau pindah rumah, kami juga melakukan pengangkutan domestik.


Oleh itu, En Halim telah meminta bantuan pengankutan dari Am Pro Movers Transportation. Untuk memindahkan barangan En Halim kami telah menggunakan lori bonded 5 tan bagi mengangkat barangan beliau.

Pada hari untuk pemindahkan barangan En Halim, team Am Pro Movers Transportation seramai 3 orang telah bertolak ke Pelabuhan Klang di mana tempat untuk mengambil barang dan dihantar ke tempat beliau iaitu Petaling Jaya. Team Am Pro Movers telah berada ditempat tersebut seawal pukul 9.30 pagi.


Setelah barang-barang En Halim diturunkan daripada kontena, team telah memasukkan barang tersebut ke dalam lori dan disusun dengan baik agar barang tersebut tidak rosak atau pecah. Hampir 1 jam team Am Pro Movers mengambil masa untuk loading dan menyusun barang di dalam lori dan akhirnya kesemua barang-barang tersebut telah berjaya dipindahkan.

Kami terus bergerak ke kediaman beliau yang terletak di Petaling Jaya. Perjalanan hampir 1 jam 30 minit untuk sampai ke Petaling Jaya. Team Am Pro Movers Transportation hanya mengambil masa 1 jam sahaja untuk menurunkan kesemua barangan Mr Halim.


Rumah En Halim kedua-duanya bersih dan ini mengambil masa 5jam untuk mencuci. En Halim berpuas hati dengan servis dan juga layanan dari Pasukan Movers and Packers kami. Beliau juga memberi positive feedback kepada pihak kami. Beliau berharap dapat bekerjasama lagi nanti.

Terima kasih En Halim!
Selamat Berpindah !!!


No comments:

Post a Comment