[JOB DONE] MOVERS AND PACKERS | PINDAH JIMAT MASA | MOVERS AMPANG | MOVERS PINGGIRAN UKAY

[JOB DONE] AMPANG -  SHAH ALAM

Pindah rumah merupakan sesuatu agak leceh dan merumitkan. Tambahan lagi apabila anda perlu memindahkan terlalu banyak barang yang perlu dipindahkan dari satu tempat ke satu tempat. Banyak benda perlu difikirkan dan diuruskan sebelum berpindah. Masa untuk mengemas, membungkus dan memunggah kesemua barang juga akan menggambil masa yang lama. 


Masaalah tersebut juga telah dialami oleh En Tengku kamaruddin sendiri dan beliau telah megambil keputusan untuk menggunakan perkhidmatan movers untuk memudahkan beliau dalam process berpindah. Beliau telah membuat beberapa research di beberapa laman web movers area ampang.  Kemudian beliau terlihat laman web AM PRO MOVERS TRANSPORTATION dan beberapa testimoni di facebook page kami. 


Selepas itu, beliau terus menghubungi AM PRO MOVERS untuk tanyakan pakej yang ditawarkan oleh pihak kami dan beliau bersetuju untuk menggambil pakej premium 5 tonnes untuk 2 trips. Beliau memilih pakej tersebut kerana barang dirumahnya terlalu banyak dan memerlukan ramai man power untuk pack dan unpack kesemua barang di rumahnya. Dalam pakej tersebut kami juga menyediakan bahan-bahan yang mencukupi untuk mengemas barang seperti kotak APMT, Shrink wrap, tape, loose packaging bag, bubble wrap dan corrugated. Kami juga melakukan dismantle dan wrapping perabot untuk melindungi perabot daripada rosak semasa process perpindahan.


Kami di Am Pro Movers menghantar 5 orang dari pasukan proffesional Movers and Packers Ampang untuk membantu En Tengku Kamaruddin dalam process perpindahan tersebut. Pepindahan beliau mengambil masa 2 hari kerana 1 hari untuk packing dan 1 hari untuk moving. 


Kami Movers and Packers Selangor gembira melihat kepuasan hati  En Tengku kamaruddin. Beliau berpuas hati dan kagum dengan kerjasama dan kepantasan Movers and Packers Ampang dalam melakukan tugas. 

Terima Kasih  En Tengku kamaruddin !!
Selamat Berpindah !!

Untuk anda ingin mendapatkan perkhidmatan dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION. Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-

Whatsapp:

Instagram:

Facebook:

Website:


"BENEFICIAL, PREFERRED, TRUSTED"

No comments:

Post a Comment