PINDAH SARAWAK ATAU SABAH | MOVERS AND PACKERS MALAYSIA | MOVERS AND PACKERS AMPANG

PINDAH SABAH ATAU SARAWAK ???

Am Pro Movers Transportation sedia membantu memudahkan urusan penghantaran dan akan memberikan servis yg paling TIP TOP. Perkhidmatan kami merangkumi perkhidmatan “Door to Door”. Kami juga ada membuat penghantaran kereta selain barangan untuk dihantar ke seluruh Malaysia. Barang yang dihantar akan dipacking dengan kemas oleh staff dengan menggunakan kotak kami yang tebal dan berkualiti.

Am Pro Movers Transportation syarikat yang berstatus Bumiputera menawarkan Marine Insurance sekiranya berlaku kemalangan. Car Delivery Made Easy, Secure & Fast. Syarikat kami berdaftar dengan MOF. Staff akan buat checklist barang sebelum dihantar ke destinasi. Customer akan happy dengan kerja staff kami yang sangat berpengalaman dalam bidang ini. Kami juga menawarkan harga yang sangat berpatutan.

Am Pro Movers Transportation menyediakan perkhidmatan pindah rumah/pejabat dan penghantaran kenderaan dan barang ke seluruh Malaysia termasuk Labuan, Sabah dan Sarawak. Kami menawarkan 3 PAKEJ pindah yang boleh anda pilih. Bagi kakitangan kerajaan yang perlu bertukar ke Sabah Sarawak atau Semenanjung nak hantar kereta atau hantar barang boleh hubungi kami tanpa rasa ragu-ragu.

No comments:

Post a Comment