[JOB DONE] MOVERS AND PACKERS | MOVERS AND PACKERS SELAYANG | MOVERS AND PACKERS RAWANG |

 [JOB DONE] SELAYANG - RAWANG

Pindah rumah apartment memang terhad masa segala persiapan kena lengkap. Lif, loading bay, guard, parking dan juga management. Dan kebanyakkan rumah jenis apartment, kondominum dan flat juga mempunyai banyak prosedur yang perlu diikuti dan selalunya pelanggan akan buat segala perkara yang melibatkan rumah lama dan baru. Tempah lif, parking atau beritahu guard untuk perpindahan bagi memudahkan urusan perpindahan juga movers and packers.


Movers and packers ampang juga memainkan peranan untuk memastikan segala perkara yang melibatkan perpindahan di rumah seperti ini dapat dilaksanakan dengan baik dan mengikut kehendak pelanggan. Puan Qimie yang mengalami masalah sebegini disebabkan masa yang tidak cukup dan tidak cukup orang untuk bantu dalam perpindahan beliau. Beliau mencari di dalam facebook. Movers and Packers dan beliau tertarik dengan Am Pro MoversBeliau juga melihat feedback dan video testimoni dari Am Pro Movers ramai yang berpuas hati itu juga dapat menambah keyakinan beliau.

Beliau menghubungi Movers Consultant kami untuk dapatkan maklumat lanjut dan sebut harga. Beliau bersetuju untuk menempah kami Movers and Packers Malaysia untuk membantu beliau dalam perpindahan. Beliau berpindah dari selayang ke rawang dan memilih pakej basic. Kami Movers and Packers menghantar 4 orang dari pasukan Movers and Packers Proffesional Selangor yang sesuai dengan permintaan beliau.



Setiba kami disana pasukan Movers and Packers Ampang kami bergerak mengikut plan untuk memastikan kerja berjalan dengan lancar. Perpindahan Puan Qimie mengambil masa 7 jam termasuk dirumah baru. Kami bantu sehabis yang mungkin untuk memastikan beliau berpuas hati.

Puan Qimie sangat berpuas hati dengan kerjasama diberikan juga layanan dari pasukan Movers And Packers sangat baik.

Terima kasih Puan Qimie !!
Selamat Berpindah !!!


No comments:

Post a Comment