[JOB DONE] MOVERS AND PACKERS | PINDAH DENGAN SENANG HATI | MOVERS PETALING JAYA | MOVERS WANGSA MAJU

[JOB DONE] PETALING JAYA - WANGSA MAJU

Orang cakap kalau tak kenal maka tak cinta. Tak gitu? 

En Efeende merupakan salah seorang pelanggan setia kami kerana sebelum ni beliau pernah menggunakan perkhidmatan AM PRO MOVERS TRANSPORTATION sebelum ini dan sangat berpuas hati dengan semua hasil kerja yang dilakukan oleh kami sepanjang process perpindahan dan juga menepati masa.


Sebelum ini En Efeende pernah berpindah dari Shah Alam ke Petaling jaya dengan APMT dan sangat berpuas hati dengan hasil kerja yang dilakukan dengan cermat dan berhati-hati dalam pada masa yang sama melakukan kerja dengan amat pantas sekali. Sebelum ini beliau hanya menggunakan pakej advance 5 tonnes sahaja. Tetapi untuk kali ini beliau upgrade pakej tersebut kepada premium 5 tonnes kerana beliau yakin bahawa pekej tersebut lebih banyak memberi lebih banyak kelebihan seperti man power, pack & unpack, load & unload dan bahan yang digunakan untuk membungkus juga lebih banyak. 


En Efeende berasa senang hati apabila melihat team APMT melakukan kerja dengan teratur dan melakukan kerja dengan pantas. Kami berjaya menyiapkan segala tugasan dalam masa sehari sahaja tanpa melakukan sebarang kesilapan teknikal dalam process membungkus (pack), buka pasang perabot dan aircond dan mengangkat (load) barang-barang beliau ke trak APMT. Team APMT juga berjaya menghantar semua barang dalam keadaan selamat dan tiada sebarang kerosakan ataupun calar pada perabot dan barang-barang beliau. 


Kami Movers and Packers Selangor gembira melihat kepuasan hati  En Efeende. Beliau berpuas hati dan kagum dengan kerjasama dan kepantasan Movers and Packers Ampang dalam melakukan tugas. 

Terima Kasih En Efeende kerana percayakan servis APMT !!
Selamat Berpindah !!

Untuk anda ingin mendapatkan perkhidmatan dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION. Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-

Whatsapp:

Instagram:

Facebook:

Website:


"BENEFICIAL, PREFERRED, TRUSTED"

No comments:

Post a Comment