[JOB DONE] MOVERS AND PACKERS AMPANG | MOVERS AND PACKERS MALAYSIA | MOVERS AND PACKERS OUG

 [JOB DONE] AMPANG - OUG


Pernah ke hadapi masalah nak pindah rumah tapi tiada masa untuk mengemas rumah?? dengan kerja lagi tak menentu ada masa ke tak?? nak punggah sana sini amik masa!! sampai rasa nak terbalikkan rumah ini kalau boleh. Pernah tak ?? atau keluarga ke, jiran ke, kawan-kawan ke hadapi benda yang sama. Pernah terfikir nak pakai Movers and Packers tapi tak pasti mana yang terbaik.


Nama diberi Encik Arif beliau hadapi masalah yang sama. Beliau dan isteri tiada masa untuk mengemas rumah kerana kesibukkan kerja. Beliau berpindah ke rumah yang baru jenis yang sama apartment ke apartment. Beliau mencari jalan penyelesaian dengan mencari maklumat tentang Movers and Packers di Google. Dan Beliau memilih kami Movers and Packers Am Pro Movers Transportation. Beliau melihat feedback rata-ratanya semua postive. Beliau menghubungi kami Movers and packers ampang untuk mendapatkan khidmat serkali gus untuk menempah perkhidmatan kami.


Beliau memilih pakej Advanced dan Cleaning Service. Kami menghantar 6 orang dari pasukan Movers and Packers Proffesional Malaysia untuk membantu Encik Arif dan isteri. Perpindahan barang dan perabut mengambil masa hampir 5jam. Kami membahagikan tugas setiap orang dalam pasukan Movers and Packers Ampang. Setelah selesai perpindahan barang pihak kami mencuci rumah atau lebih dikenali service cleaning house. Kami bantu dari segi kebersihan rumah.


Rumah En Arif kedua-duanya bersih dan ini mengambil masa 5jam untuk mencuci. En Arif berpuas hati dengan servis dan juga layanan dari Pasukan Movers dan Packers kami. Beliau juga memberi positive feedback kepada pihak kami. Beliau berharap dapat bekerjasama lagi nanti.

Terima kasih En Arif !
Selamat Berpindah !!!



No comments:

Post a Comment