[JOB DONE] MOVERS AND PACKERS | DILEMMA PINDAH RUMAH | MOVERS AND PACKERS RAWANG| MOVERS AND PACKERS SHAH ALAM

 [JOB DONE] SHAH ALAM - RAWANG

Susahnya nak pindah rumah!! Nak jaga anak-anak lagi!! Nak mengemas lagi!! Nak kena settlekan semua bil lagi!!  Cuti pulak singkat nak siapkan semua sekali gus!! Macam mana la nak selesaikan semua masalah ni? Abang, apa kata kali ni kita sewakan movers sahaja? 

Haritu kawan saya cerita dia ada guna perkhidmatan dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION  masa nak pindah. Dia cakap semua kerja diorang akan settlekan. Masa nak pindah, kawan saya cuma settlekan apa yang patut je, macam settlekan bil air dan elektrik. Apa kata kali ni kita sewa movers je, senang sikit kerja, tak perlu nak fikir dah. 

Dilema seperti ini sering berlaku apabila nak berpindah, tidak kira sesiapa sahaja dan di mana sahaja. Berpindah bukan sesuatu perkara yang mudah untuk diuruskan dan memerlukan banyak tenaga dan kesabaran yang tinggi. 


Memilih dan menggunakan perkhidmatan movers sememangnya merupakan pilihan yang sangat tepat. Semua kerja untuk berpindah akan diuruskan sepenuhnya dari A ke Z iaitu dari packing semua barang, angkat barang dan sediakan semua bahan keperluan seperti kotak APMT, Shrink wrap, tape, loose packaging bag, bubble wrap dan corrugated. Kesemua pakej yang ditawarkan kepada anda akan memudahkan lagi semua process perpindahan anda. Ia tersangat berbeza jika anda hanya sewa lori tetapi anda perlu membuat semua kerja sendiri. 

Dilema seperti itu juga telah terjadi kepada Puan Jamalia yang ingin berpindah dari Shah alam ke Rawang. Beliau mengambil keputusan untuk menggunakan perkhidmatan movers untuk memudahkan process perpindahan beliau selepas menanyakan pendapat kawannya yang baru sahaja menggunakan servis movers dari syarikat AM PRO MOVERS TRANSORTATION  dan kawannya juga sangat berpuas hati dengan servis yang diterima. 

Selepas itu, beliau terus menghubungi AM PRO MOVERS untuk tanyakan pakej yang ditawarkan oleh pihak kami dan beliau bersetuju untuk menggambil pakej Advance 5 tonnes. Beliau memilih pakej tersebut kerana barang dirumahnya terlalu banyak dan memerlukan ramai man power untuk pack dan unpack kesemua barang di rumahnya.

Kami di Am Pro Movers menghantar 4 orang dari pasukan proffesional Movers and Packers Ampang untuk membantu Pn Jamalia dalam process perpindahan tersebut. Pepindahan beliau mengambil masa sehari untuk persiapkan semua kerja termasuk pack & unpack dan load & unload semua barang rumahnya. 


Kami Movers and Packers Selangor gembira melihat kepuasan hati  Pn Jamalia. Beliau berpuas hati dan kagum dengan kerjasama dan kepantasan Movers and Packers Ampang dalam melakukan tugas. 

Terima Kasih Pn Jamalia !!
Selamat Berpindah !!


Untuk anda ingin mendapatkan perkhidmatan dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION. Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-

Whatsapp:

Instagram:

Facebook:

Website:


"BENEFICIAL, PREFERRED, TRUSTED"

No comments:

Post a Comment