FAKTA MOVERS | MOVERS AMPANG | MOVERS GOMBAK

     4 FAKTA MOVERS 

     Masih ramai yang keliru malah tidak tahu tentang perkhidmatan movers. Malah ada yang menganggap movers dengan sewa lori adalah sama sedangkan ia adalah dua benda yang berbeza. Berikut adalah 4 fakta tentang movers yang perlu anda tahu untuk mengelak kekeliruan.

1)      Pengurusan


   Dari segi pengurusan, movers mempunyai pengurusan yang lebih baik dan teratur jika hendak dibandingkan dengan perkhidmatan lain seperti perkhidmatan lori sewa. Kebiasaan movers mempunyai SOP kerja yang baik iaitu menawarkan perkhidmatan yang lebih teratur dan risiko kerosakan barang berada di tahap paling minimum. Movers juga mempunyai kelengkapan yang lebih banyak seperti kotak, bubble wrap, tape, stretch film (wrapping), corrugate dan lain-lain yang dapat dapat melindungi barang anda daripada rosak atau tercalar semasa process berpindah.

2)      Servis

Perkhidmatan movers kebiasaan menawarkan banyak servis dalam satu pakej. Antara servis yang ditawarkan oleh movers ialah:

·         Pemindah & mengemas kediaman
·         Penggerak perniagaan
·         Expo / penggerak acara
·         Penggerak kilang
·         Perkhidmatan pengangkutan / pengiriman
·         Pack / unpack
·         Lain-lain servis 



      3) Professional


Dari segi pekerja, kebiasaan pekerja untuk movers lebih berpengalaman dan professional dalam menjalankan tugasnya. Pekerja movers juga akan menggunakan peralatan yang terbaik dalam proses mengangkat barang atau aktiviti perpindahan. Movers kebiasaan menggunakan lori bonded berbanding lori sewa yang menggunakan lori kanvas. Oleh itu barang anda akan dilindungi dari panas dan hujan.


4)      Harga



Movers kebiasaan mempunyai harga yang lebih berpatutan berbanding dengan servis yang anda peroleh secara berasingan sebagai contoh servis lori dan peralatan membungkus barang anda berserta man power. Anda terpaksa bayar secara berasingan dan secara tidak langsung akan meningkatkan lagi kos untuk anda berpindah. Oleh sebab itu, servis movers kelihatan lebih berpatutan dan memberi jaminan yang memuaskan kepada pelanggan-pelanggan mereka.




Untuk anda yang ingin mendapatkan perkhidmatan dari AM PRO MOVERS TRANSPORTATION. Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-


Whatsapp:

Instagram:

Facebook:

Website:

"BENEFICIAL, PREFERRED, TRUSTED"


No comments:

Post a Comment